کد خبر: ۶۸۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۱۵۹۲
فال روزانه یکشنبه 4 مهر 1395
فال روزانه یکشنبه 4 مهر 1395متولد فروردین : شما می‌خواهید که از طرف اعضای گروهتان مورد پذریش قرار گیرید، اما ممکن است این احساس را داشته باشید که آنها حتی به طور کامل حقیقت وجود شما را نمی‌شناسند. تأیید کردن این بخش از شما امری حیاتی است، برای اینکه شما نگران این هستید که دیگران شما را دوست نداشته باشند و ممکن است تمایل نداشته باشید دیگران را وارد جهان درونی خود کنید. متأسفانه ترس از واکنش دیگران می ‌واند مشکل‌سازتر است. با نشان دادن آسیب پذیریتان خطر کردن را بپذیرید. شاید این کار، کار راحتی نباشد، اما از نظر احساسی بسیار شما را ارضا خواهد کرد.

متولد اردیبهشت : اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

متولد خرداد : ممکن است این روزها از آشفتگی که به آن دچار شده اید احساس ناراحتی کنید، و به نظرتان هم می رسد که هیچ چیز نمی تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل کند. شاید بهتر است که افکار خود را آزاد کنید و به جای اینکه بخواهید مدام شرایط را کنترل کنید اجازه دهید امواج منفی خود به خود بگذرند و شما آرام شوید. وقتی که شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی های روحی تان ناپدید خواهد شد. سعی نکنید همه شرایط را تحت کنترل خود درآورید آنها را رها کنید. رفتار معقول شما به قدر کافی دوام خواهد آورد و دیگران از رهبری شایسته شما نهایت استفاده می کنند.

متولد تیر : شما انقدر عاقل هستید که کارهایی که شروع کرده اید را هرچه زودتر و تا آخر هفته تمام کنید. اما قبل از اینکه بتوانید کارهایتان را به مرحله بعدی برسانید به موانعی خارجی برخورد می‌کنید. شاید از شکست خوردن می‌ترسید و یا شاید هم از اینکه تلاش‌هایتان زود به ثمر نرسد نگران هستید. اما باید بدانید الان وقت این نیست که کارهایی که انجام داده اید را زیادی تجزیه و تحلیل کنید. فعلا همان روندی که پیش گرفته بودید را ادامه دهید. احتمالا به موفقیت‌هایی می‌رسید که فراتر از تصورتان خواهد بود.

متولد مرداد : احتمالا امروز با خودتان در کشمکش و ستیز هستید چرا که ممکن است خودانگیختگی شما بوسیله وظایف قبلی تان تحت تاثیر قرار گرفته باشد و برایتان فضای کمتری نسبت به آنچه آرزو می‌کردید در اختیارتان قرار دهد. شما درباره کاری که باید انجام دهید هیچ گونه شک و تردیدی ندارید. حتی اگر به طور خلاصه از بعضی مسئولیت های خود طفره بروید. عملگرا بودن درست ترین کاری است که می‌توانید اکنون انجام دهید و فرصت بیشتری خواهی داشت که بعدها بیشتر به آن بپردازید.

متولد شهریور : ممکن است بعضی اوقات درباره زمان بندی که برای روز خود دارید مراقب و هوشیار باشید اما بهر حال ممکن است بخواهید این شلوغی و آشفتگی را به پایان برسانید. اگر زمانی احساس کردید که نیاز دارید کمی‌خلوت کنید و تنها باشید کار دلخواه خود را انجام دهید. مراقبت از روح و روان خود بسیار مهمتر از انجام وظایف اجتماعی است. اگر از خودتان مراقبت نکنید دیگر چیزی ندارید که به دیگری پیشکش کنید. پس مراقب خودتان باشید!

متولد مهر : مشتاقانه به انتظار آینده نشستن برای شما خوشایند است. اما همچنانکه ماه پیشگام شما را تشویق می‌کند تا برای آینده خود خیال پردازی کنید و در رویا بسر ببرید، ممکن است با بی تابی دست و پنجه نرم کنید تا آنجا که دیگر تاب انتظار نداشته باشید. خوشبختانه، پیش بینی شما قبل از اینکه روز به پایان برسد محقق خواهد شد،‌ پس تلاش کنید تا از هر لحظه و هر دقیقه خود لذت ببرید.

متولد آبان : دور و بر شما را دوستان و همكارانی احاطه كرده‌اند كه می‌توانند جوی مطبوع و مناسب را برایتان فراهم آورند. امروز رویاهای شما كاملاً واضح و روشن هستند و شما می‌توانید با افراد هم فكر خود آنها را درمیان بگذارید. یك مهمانی می‌تواند مكان كاملاً مناسبی برای یافتن صمیمیتی كه خواهانش هستید باشد، اما شما اكنون می‌توانید به یك شام كوچك بیرون از منزل هم اكتفا كنید.

متولد آذر : شخصی که شما دنبالش می‌گشتید امروز می‌تواند با تشخیص دادن نیروی بخصوص و فوق العاده‌ای در شما، خوشحالتان سازد. شاید این نیرو به صورت برقی در چشمان شما باشد، برای اینکه شما اکنون انرژی‌ای را دریافت کرده‌اید که افق‌های فکریتان را گسترده می‌سازد و فکرتان را با تفکرات زیبا انباشته می‌سازد. وقتی که دیگران به شما توجه می کنند سعی نکنید که زیاد توضیح بدهید؛ اندکی ابهام آنها را در شک و تردید نگه خواهد داشت.

متولد دی : تردید در دوست داشتن باعث می‌شود بیشتر در خاطرات گذشته به سر ببری تا در زمان حال. اگرچه شما ترجیح می‌دهی که بعضی از چیزها را به صورت خصوصی حفظ کنی، سهیم کردن دوستان نزدیک یا خانواده‌تان در ضعف‌هایتان می‌تواند مرهمی بر یک زخم کهنه باشد.

متولد بهمن : وظایف شما در محل کار مانع حضور شما در خانه و برقراری ارتباط با افراد خانه به شیوه‌ای که دوست دارید است. شما در حالی که که کاری لذت بخش را انجام می‌دهید، زمانی را هم برای استراحت کردن و داشتن یک مکالمه طولانی می‌خواهید. اما شما باید تا موقعی که وظایف کاریتان را تمام نکرده‌اید صبر کنید و تمام مراحل آن را کامل کنید.

متولد اسفند : تفاوت‌های میان دوستی و عشق كمی‌انسان را گیج می‌كند، اما این موضوع بیشتر در مورد دیگران صدق می‌كند، نه شما. این بدین معنی نیست كه شما هیچ جوابی ندارید؛ بلكه معنی‌اش این است كه حالا اكنون قصد پرسیدن سئوال‌های زیادی را ندارید. به نیازهای افراد دیگر توجه كنید، برای اینكه امكان دارد ناآگاهانه مسائل مهمی ‌كه نیازمند توجه شما هستند را پوشیده نگه دارید.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: