کد خبر: ۶۸۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
تعداد بازدید: ۱۸۴۰
«سالار عقیلی» در همکاری دوباره با «ارکستر ملی اصفهان» به رهبری «مرتضی شفیعی»، در قزوین به روی صحنه می رود.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب‌سایت موسیقی ایرانیان: «سالار عقیلی» در همکاری دوباره با «ارکستر ملی اصفهان» به رهبری «مرتضی شفیعی»، در قزوین به روی صحنه می رود.

«سالار عقیلی» با «ارکستر ملی اصفهان» به روی صحنه می‌رود

 «سالار عقیلی»، خواننده ی موسیقی ایرانی، که تاکنون در بیش از ۵ همکاری با «مرتضی شفیعی» و ارکسترش به روی صحنه رفته، این بار نیز در تاریخ ۳ مهر ماه سال جاری، به اجرای مجموعه قطعات ملی میهنی و آثار عاشقانه با این گروه خواهد پرداخت.

«مرتضی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این خبر گفت: «کنسرت پیش رو در تاریخ ۳ مهر ماه، طی دو سئانسِ ۱۹ و ۲۰:۳۰ در «مجتمع توریستی گردشگریِ» شهر قزوین به اجرا در می آید.»

وی افزود: «در این اجرا به بازخوانی آثار قدمایی موسیقی ایرانی در فضای نوستالژیک عاشقانه، تیتراژ سریال های شناخته شده ی سیما و همچنین تصانیف وطنی و ملی میهنی خواهیم پرداخت که از آن جمله می توان به «از خون جوانان»، «تبریز در مه»، «ساغر»، «حانیه»، «نگارا»، «افسون سخن»، «ایران جوان» (وطن)، «ایران»(تیتراژ معمای شاه) و…اشاره کرد.»

شایان ذکر است که این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی و هنری «نوای مهر سپاهان» به روی صحنه خواهد رفت علاقمندان جهت خرید اینترنتی بلیط این کنسرت می توانند به سامانه ی www.navayemehr.ir مراجعه نمایند.

سالار عقیلی پس از این کنسرت در تاریخ ۶ مهر ماه با ارکستر بزرگی به رهبری «سهراب کاشف» در «برج میلاد» تهران اجرا خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: