کد خبر: ۶۸۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید: ۵۸۲
عبداللهی مطرح کرد؛
سرپرست تیم فوتبال استقلال از جریمه نقدی و محرومیت از تمرینات برای مدافع این تیم خبر داد.
به گزارش خبرداغ،نصرالله عبداللهی در خصوص اینکه چرا امید نورافکن مدتی است در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نمی‌کند، اظهار داشت: «نورافکن جوانی کرد و به اصطلاح قدیمی‌ها باید تنبیه می‌شد. البته مشکل در حال حل شدن است و این بازیکن به زودی در تمرینات شرکت خواهد کرد.»

 

وی افزود: «این بازیکن بدون اجازه کادر فنی و مدیران باشگاه در تمرینات تیم ملی جوانان شرکت کرده و در حالی که باید رضایت و اجازه کادر فنی را می‌گرفته این کار را انجام نداد. به همین علت او مدتی از حضور در تمرینات گروهی استقلال محروم شد و مقداری هم از حقوقش را باید جریمه شود تا بداند باشگاه استقلال روی اصول خود بابت نظم و انضباط پایبند است.»

 

عبداللهی در پایان گفت: «البته نورافکن جریمه خود را پشت سر گذاشته تا در صورت موافقت کادر فنی از قبل از بازی با ملوان نوین به تمرینات تیم استقلال اضافه خواهد شد.»

فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: