کد خبر: ۶۸۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
تعداد بازدید: ۳۶۶۲
گروه خودروسازی فولکس واگن قوی‌ترین و سریع‌ترین ماشین "بیتل" را طراحی کرد، ولی با همکاری و تقویت تیونر آمریکایی THR که مرکز آن در کالیفرنیا واقع شده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب سایت خودروبانک: گروه خودروسازی فولکس واگن قوی‌ترین و سریع‌ترین ماشین "بیتل" را طراحی کرد، ولی با همکاری و تقویت تیونر آمریکایی THR که مرکز آن در کالیفرنیا واقع شده است.
 
  سریع‌ترین فولکس واگن جهان ساخته شد

تا پیش از این، پرچم قوی‌ترین فولکس واگن بیتل در دستان بیتل R-Line با پیشرانه‌ای 210 اسب بخاری بوده که در عمل می‌تواند شتابی صفر تا صد 6.6 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 209 کیلومتر بر ساعتی داشته باشد، اما حالا با نصب پیشرانه‌ای بزرگ و قدرتمند 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر، از حالا به بعد فولکس واگن بیتل LSR است که به عنوان قوی‌ترین و سریع‌ترین خودروی "بیتل" شناخته می‌شود.

در پیشرانه مذکور، تقریبا اکثر قطعات اعم از شاتون‌ها، پیستون‌ها، میل بادامک، سرسیلندر، ECU موتور، انژکتورهای پاشش سوخت و دیگر قطعات حیاتی موتور تقویت شده‌اند تا در عمل حداکثر قدرتی 543 اسب بخاری و گشتاوری 570 نیوتن متری بدست بیاید.

 سریع‌ترین فولکس واگن جهان ساخته شد

برای اینکه سازندگان بیتل LSR بدانند این قدرت و گشتاور در عمل چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت، به سراغ صحرای بونویل برای تست سرعت رفته‌اند. به طور دقیق‌تر، بونویل مکانی کاملا مسطح (شوره زار) و عاری از هرگونه گیاه و موانع طبیعی است که در وندوور/ یوتا (آمریکا) واقع شده و با طول حدودا 19 کیلومتری خود، بستری مناسب برای ثبت رکوردهای جهانی فراهم آورده است، حال فولکس واگن هم به سراغ این مکان آمده تا با حداقل محدودیت‌های ممکن، در شوره زارهای مونویل به تست سرعت بیتل LSR بپردازد.

قبل از تست سرعت این ماشین، فولکس واگن چهار عدد رینگ و لاستیک مخصوص جاده‌های شوره زار، یک دیفرانسیل لغزش محدود، سیستم تعلیق اسپرت، وسایل ایمنی و در نهایت یک جفت چتر هوایی (ترمز هوایی) درون خودرو قرار داده تا در نهایت زمینه مناسب برای ثبت حداکثر سرعت 330.111 کیلومتر بر ساعت فراهم شود.
 
 سریع‌ترین فولکس واگن جهان ساخته شد
 
 سریع‌ترین فولکس واگن جهان ساخته شد
 
 سریع‌ترین فولکس واگن جهان ساخته شد
 
 سریع‌ترین فولکس واگن جهان ساخته شد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: