کد خبر: ۶۸۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۶۲۳
محمود خوردبین در مورد پیروزی در بازی عصر دیروز مقابل سپاهان اظهار نظر کرد.
خوردبین: گلزنی طارمی پیروزی مقابل سپاهان را شیرین‌تر کرد/ وضعیت‌مان در جام حذفی نامشخص استبه گزارش خبرداغ ،محمود خوردبین در مورد پیروزی در  بازی عصر دیروز مقابل سپاهان گفت:

 

پیروزی شیرینی کسب کردیم البته گلزنی مهدی طارمی این پیروزی را شیرین تر کرد. به هر طارمی مدتی تحت فشار بود و این بازی او را از زیر این فشار خارج کرد.

 

خوردبین در ادامه درباره شکستن طلسم سیزده سال و پیروزی پس از سال ها در اصفهان گفت: بسیار از این موضوع خوشحالیم، چند سال بود که ما نتوانسته بودیم سپاهان را شکست دهیم و برای این بازی عزم خود را جزم کردیم و توانستیم سپاهان را شکست دهیم.

 

سرپرست پرسپولیس در مورد رقابت های جام حذفی عنوان کرد: باشگاه تصمیم می گیرد که ما بدون ملی پوشان خود بازی خواهیم کرد یا که خیر و بصورت رسمی اعلام خواهیم کرد.

 

محمود خوردبین در آخر در مورد تعطیلی لیگ و بازی های تیم ملی اظهار داشت: در حال حاضر اولویت تیم ملی است و ما نیز خوشحالیم شش ملی پوش داریم هر چند ما بیشتر می توانستیم در تیم ملی نماینده داشته باشیم، به هر حال برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنیم.

 

طرفداری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: