کد خبر: ۶۸۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۱۶۱۸
خشایار الوند از آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی مهران مدیری خبر داد.
به گزارش خبرداغ  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: خشایار الوند نویسنده سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» مهران مدیری گفت: نگارش فیلمنامه این اثر به پایان رسیده و هم اکنون در بخش بازنویسی نهایی قرار داریم که تغییرات آن جزیی است.

وی درباره زمان آغاز فیلمبرداری این اثر سینمایی بیان کرد: احتمالا باید 12 مهر و در ایام محرم و صفر فیلمبرداری این اثر آغاز شود و تا قبل از شروع برنامه «دورهمی» به پایان برسد.

گفتنی است فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی خشایار الوند است که تا به امروز سیامک انصاری به عنوان نقش اصلی در این فیلم نقش آفرینی خواهد کرد.

«ساعت 5 عصر» یک فیلم کمدی است. فیلم سخت و خیابانی و بسیار شلوغ و پرجمعیتی است و در هر سکانس بین 600 تا 700 نفر حضور دارند. اما فیلم تنها یک بازیگر اصلی دارد و باقی مردم اند.

داستان فیلم از 7 صبح تا 5 بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می‌کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد. فیلم مثل گلوله برفی است که هرچه جلوتر می رود بزرگتر می شود و ریتم مدام تندتر می شود و دیوانه وار بودن ماجرا بزرگتر و موضوع عظیم تر می شود. فیلم موضوعی به شدت اجتماعی دارد که هر روز با آن مواجه ایم اما بدان توجهی نمی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: