کد خبر: ۶۸۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۲۵
آتیلا پسیانی هنرپیشه ای است که برای دیدن بازی استقلال به ورزشگاه آمده بود و مسئولان ورزشگاه وقتی دیدند همه در جایگاه ویژه خواهان گرفتن عکس با پسیانی هستند ازاو خواستند به جایگاه CIP برود.
به گزارش خبرداغ،هواداران استقلال هنگام گرم کردن تمامی بازیکنان تیم شان را تشویق کردند. تشویق ها از سیدمهدی رحمتی و خسرو حیدری شروع شد و سپس تک تک بازیکنان تشویق شدند.

بازیکنان استقلال بعد از اینکه هواداران اسم شان را صدا می زدند به سمت آنها می رفتند و به ابراز احساسات هواداران پاسخ می دادند.

بازیکنان ذوب آهن 15 دقیقه دیرتر از بازیکنان استقلال برای گرم کردن به میدان آمدند و رنگ لباس های آنها ترکیبی از سرمه ای و قرمز بود.

آتیلا پسیانی هنرپیشه ای است که برای دیدن بازی استقلال به ورزشگاه آمده بود و مسئولان ورزشگاه وقتی دیدند همه در جایگاه ویژه خواهان گرفتن عکس با پسیانی هستند ازاو خواستند به جایگاه CIP برود. پسیانی از محبت مسئولان تشکر کرد و گفت ما 6 نفر هستیم و بهتر است که من در کنار دوستانم در جایگاه ویژه بنشینم.

  آقای بازیگر تماشاگر دیدار استقلال -ذوب آهن

در بنرهایی از سوی سازمان لیگ عید سعید غدیر خم و  فرا رسیدن هفته دفاع مقدس  تبریک گفته  شده است.

بیش از 4 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

دیدار دو تیم ساعت 19 و 30 دقیقه آغاز شد.

آقای بازیگر تماشاگر دیدار استقلال -ذوب آهن +عکس

فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: