کد خبر: ۶۸۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۱۰۳۹
برنامه مستند «جهت» به نویسندگی و کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و با اجرای امیر غفارمنش برای شبکه نسیم تولید می‌شود.
سعید آقاخانی مستندساز شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: برنامه‌ مستند «جهت» با نام قبلی «زنگ خطر» با موضوع پیشگیری از اعتیاد به کارگردانی سعید آقاخانی این روزها حدود یک ماه است که مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد.

در این مستند، امیر غفارمنش درباره اعتیاد با افراد مختلفی چون معتادها، افراد نجات یافته از دام اعتیاد مسئولین کمپ اعتیاد،‌ سردار منتظرالمهدی(معاون اجتماعی پلیس ناجا) و ... گفت‌وگو می‌کند.

این کارگردان سینما و تلویزیون پیش از این در گفتکو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس گفته بود: اعتیاد مشکل و معضلی است که مطمئنا خیلی از خانواده ها درگیر هستند و به عقیده من باید به آن پرداخت و هرقدر که درباره این معضل کار ساخته شود بازهم کم است. زیرا متاسفانه این روزها شاهد رشد مضاعف این مشکل و معضل در جامعه هستیم.  رشد این معضل که آسیب‌های زیادی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد به شکل های مختلف است. پرداختن به این معضل برای من هم دغدغه بود و هم جذابیت داشت.

سایر عوامل مجموعه تلویزیونی «جهت» عبارتند از: تهیه کننده: جواد فرحانی، نویسنده و کارگردان : سعید آقاخانی، مجری: امیرغفارمنش، مجری طرح و مدیر تولید: سید حسین هادیان فر، مدیر تصویربرداری : امیر معقولی، تصویر بردار: ایمان سرمستی،  تدوین سیامک مهماندوست، دستیار تدوین: مهشاد فقهایی، صدابرداران: علی عدالت‌دوست، هادی معنوی، جانشین تولید: محمد عزتخانی، برنامه‌ریز: ساناز بصیر، دستیار کارگردان: سعید سیری، مدیر هماهنگی: رضا امیرنیا، روابط عمومی: علیرضا یگانگی، تدوین: سیامک مهماندوست، مدیر تدارکات: امیر جعفری، عکاس: خورشید آقاخانی، دستیاران تصویر: حسین سبزیکاریان، احسان صفرزاده، مهدی مرادی، دستیاران صدا: سیوان محمودی، جواد باقری، مجید کریمیان، صحنه: امین جهانی، گریم: مهرناز عباسی، محمود جعفری، منشی صحنه: مرجان شاهوردی، دستیاران تدارکات: مسعود ریحانی، رسول عابدی.

«جهت» مستندی است که در 60 قسمت 30 دقیقه‌ای از مهرماه بروی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: