کد خبر: ۶۸۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
تعداد بازدید: ۹۰۲
کارشناسان با یک نظرسنجی جهانی زشت‌ترین کفش‌ عرضه شده در جهان را انتخاب کردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: برند Ugg که در زمینه تولید انوع مختلف کفش فعالیت دارد همکاری‌هایی را با شرکت Teva انجام داد و بر اساس آن «زشت‌ترین کفش» و «زشت‌ترین کفش ساخته شده در طول تاریخ» را تولید کرد.

به گفته کارشناسان و بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در شبکه‌های اجتماعی، صندل‌های ساخته شده توسط این شرکت که از خز پوشیده شده‌اند عنوان زشت‌ترین کفش دنیا را از آن خود کرد.

محصول دیگر این شرکت توانست نام خود را در لیست زشت‌ترین کفش‌های دنیا قرار دهد یک صندل تابستانی بود که به شکل نیم‌چکمه ساخته شد.

«وندی یانگ» سخنگوی شرکت Deckers از بزرگترین تولیدکنندگان کفش گفت: «هر دو برند مذکور محبوبیت زیادی نزد مردم دارند و تاکنون مدل‌های زیادی روانه بازار کرده‌اند. ولی این نکته بسیار جالب است که دو شرکت مذکور زشت‌ترین کفش‌های دنیا را عرضه کردند».

لازم به ذکر است شرکت Ugg پیش از این یک چکمه چرمی بسیار محبوب روانه بازار کرده بود که در یک بررسی مشخص شد در سال 2015 از هر چهار زن بریتانیایی یک نفر آن را مورد استفاده قرار داده است. ولی صندل‌های جدید به طور کامل محبوبیت این شرکت را از بین برد.

البته این صندل‌های زشت قیمت چندان ارزانی ندارند. صندل معمولی این شرکت 175 دلار قیمت‌گذاری شده است و مدل نیم‌چکمه آن نیز با قیمت 225 دلار فروخته می‌شود.

زشت‌ترین کفش‌ دنیا انتخاب شد +تصاویر
 
زشت‌ترین کفش‌ دنیا انتخاب شد +تصاویر


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: