کد خبر: ۶۸۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۷۳۳
نوراللهی به تراکتور می رود؛
هافبک نیمکت نشین پرسپولیس تصمیمش را برای جدایی از جمع سرخپوشان گرفته و خیلی مصمم است.
به گزار ش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بازی با استقلال، چندمین بازی ای بود که برانکو ایوانکوویچ احمد نوراللهی را روی نیمکت ذخیره ها نشاند.

 

احمد که در ابتدای فصل از تراکتورسازی تبریز پیشنهاد داشت و حتی بعضی از رسانه ها هم نوشتند که او سرباز است اما او معافیت تحصیلی گرفت تا قراردادش را یک سال دیگر با پرسپولیس تمدید کند.

 

با این حال نوراللهی چندان شانس بازی پیدا نکرد. او به روی نیمکت دخیره ها دوخته شد تا این روزها ساز جدایی رو کوک کند.

 

مدیر برنامه های نوراللهی خبر از جدایی این بازیکن از پرسپولیس داد و عنوان کرد که خود احمد هم تمایل زیادی به سرباز شدن دارد و بدون شک مقصد او تراکتورسازی تبریز است.

 

هر چند که پس از رسانه ای شدن این ماجرا برانکو مخالفت خودش با این ماجرا را اعلام کرده اما باید گفت که نوراللهی تصمیمش را گرفته است و اگر نیمکت نشینی هایش ادامه داشته باشد بدون شک پرسپولیس را ترک می کند.

 

این اتفاق در حالی افتاده است که این بازیکن به دلیل اینکه با پرسپولیس قرارداد دارد پس از بازی احتمالی در تراکتورسازی باید دوباره به تیم تهرانی برگردد.

 

نوراللهی تنها در یک صورت تا پایان مدت قراردادش در پرسپولیس خواهد ماند، آن هم اینکه در این تیم به او بازی برسد و مثل چند بازی قبلی روی نیمکت ذخیره ها میخکوب نشود.

 

حال باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد و نوراللهی چه تصمیمی می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: