کد خبر: ۶۸۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
تعداد بازدید: ۲۲۲۳
بختیار رحمانی اولین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات بود. هافبک موفقی که با هزاران امید به تیم مورد علاقه‌اش پیوست.
ستاره‌ای که نیم‌فصل از استقلال جدا و قرمزپوش می‌شود!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،بختیار رحمانی جزو معدود فوتبالیست‌هایی بود که از ابتدای چهره شدنش اعلام کرد در خانواده‌ای استقلالی پرورش یافته و علاقه‌مند است به این تیم بپیوندد.

 

روند مذاکرات این هافبک با مسئولان باشگاه استقلال هم به قدری سریع پیش رفت که مشخص بود بختیار زیاد چانه‌زنی نکرده است، اما با شروع لیگ شانزدهم او نتوانست حتی نیمی از انتظارات را برآورده کند و از زاویه‌ای دیگر هم می‌توان به موضوع پرداخت و گفت مربیان استقلال نتوانستند از این هافبک بازی بگیرند و حالا در ۲ بازی متوالی رحمانی نیمکت‌نشین یک بازیکن جوان به اسم فرشید اسماعیلی شده است.

 

بختیار که به عنوان یک ملی‌پوش به استقلال پیوسته بود حتی موقعیتش را در تیم کارلوس کی‌روش از دست داده و شرایط موجود را به سختی تحمل می‌کند و ادامه این روند باعث می‌شود برای احیا به فکر جدایی از استقلال باشد.

 

نزدیکان بختیار می‌گویند اگر شرایط برای این بازیکن تغییر نکند، او نیم‌فصل برای فسخ توافقی قرارداد با باشگاه استقلال وارد مذاکره می‌شود و چه بسا مقصد او، تیم سابقش فولاد باشد.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: