کد خبر: ۶۸۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۷۸۲
قصد داشتم ماشینم را از آنجا ببرم اما جلوی خودرویم ماشین دیگری پارک بود به همین دلیل نتوانستم آن را جابجا کنم، در آن لحظات تصمیم گرفتم که قید ماشینم را بزنم و آن را بسوزانم برای این کار سه لیتر بنزین تهیه و در ماشین را با کلید یدک باز کردم...
پسری که پدرش را به خاطر ۲۰۶ سوزاندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری تسنیم: حدود ساعت 4 بامداد اول مرداد سال جاری وقوع یک فقره آتش‌سوزی خودرو در منطقه یافت‌آباد به سامانه 125 و پلیس اعلام شد.

دقایقی بعد تیمی از مأموران کلانتری 151 یافت‌آباد و آتش نشانی در محل اعلام خبر حاضر شدند و پس از اطفاء حریق خودرو مشخص شد مرد چهل ساله‌ای به نام محمد در این آتش‌سوزی دچار سوختگی شدید شده است که وی به بیمارستان منتقل شد اما به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

پس از مرگ مرد میانسال و تشکیل پرونده قتل عمد، تحقیقات درباره علت وقوع این حادثه آغاز و مشخص شد فرامرز فرزند مقتول اقدام به سوزاندن پدرش کرده است، با کشف این سرنخ تلاش برای دستگیری فرامرز آغاز و سرانجام روز گذشته وی دستگیر شد و پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران انتقال یافت.

فرامرز بیست و سه ساله در اظهاراتش درباره علت و انگیزه قتل پدرش به سجاد منافی آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران گفت: حدود دو سال قبل با دختر جوانی به نام مهسا آشنا شدم و قصد ازدواج با او را داشتم اما والدینم مخالف ازدواج من با مهسا بودند، به همین دلیل چندین ماه از منزل خارج شدم و شبها در محل کارم سکونت داشتم، پدرم، خودش مهسا را به من معرفی کرده بود اما بعد از مدتی گفت او به درد تو نمی‌خورد، من اصرار داشتم با مهسا ازدواج کنم اما سرانجام به حرف پدرم گوش کردم و از ازدواج با او منصرف شدم.

وی ادامه داد: از سه ماه قبل مرگ پدرم از مهسا بی‌خبر بودم اما همچنان به خانه نمی‌رفتم، ماشین 206 خریده بودم اما مدارک خودرو، شناسنامه و یکسری مدارک دیگرم در دست پدرم بود، قصد داشتم که ماشینم را بفروشم که سرپناهی برای خود دست و پا کنم چون مدتی بود که به خانه پسر عمویم می‌رفتم، شب وقوع حادثه مقابل منزلمان رفتم و دیدم پسر عمویم جلوی منزلمان است به همین خاطر منصرف شدم و به محل کارم بازگشتم اما ساعتی بعد مجددا به منزلمان رفتم و قصد داشتم ماشینم را از آنجا ببرم اما جلوی خودرویم ماشین دیگری پارک بود به همین دلیل نتوانستم آن را جابجا کنم، در آن لحظات تصمیم گرفتم که قید ماشینم را بزنم و آن را بسوزانم برای این کار سه لیتر بنزین تهیه و در ماشین را با کلید یدک باز کردم تمامی بنزین را بر روی ماشین ریختم، ساعت حدود چهار صبح بود که ناگهان پدرم از خانه بیرون آمد و با چوب به سمتم حمله‌ور شد، هول کرده بودم و مقداری از بنزین را روی پدرم ریختم و پس از این نیز با استفاده از فندک ماشین را آتش زدم اما به هیچ وجه قصد کشتن پدرم را نداشتم.

فرامرز در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: پس از اینکه ماشین آتش گرفت از آنجا متواری شدم و به شهرستان رفتم دو هفته بعد از این اتفاق خانواده‌ام با من تماس گرفتند و گفتند حالت پدرت بد است من به تهران برگشتم اما پدرم فوت کرده بود. پس از این اتفاق نیز سرگردان بودم تا اینکه دیروز در محل کارم دستگیر شدم من حتی یک سیگار نکشیده و یک سابقه کیفری ندارم، کدام آدم نادانی پدرش را می‌کشد، به خاطر اشتباه بچه‌گانه این اتفاق افتاد.

پس از اظهارات فرامز، وی برای ادامه تحقیقات به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار گرفت و بررسی‌های بیشتر در این رابطه ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: