کد خبر: ۶۸۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۵۸۴
سردار بهمن امیری‌مقدم، فرمانده انتظامی خراسان رضوی، اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه هفته گذشته خانواده‌ای در تماس با فوریت‌های پلیس 110 از مفقود شدن دختر بچه 7 ساله‌‌شان که خانه مادربزرگش بوده خبر دادند
عامل قتل دختربچه‌ ۷ ساله در نیشابور دستگیر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: جوانی که دختر برادر همسرش را ربوده و پس از آزار و اذیت به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسانده بود در نیشابور دستگیر شد.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار بهمن امیری‌مقدم، فرمانده انتظامی خراسان رضوی، اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه هفته گذشته خانواده‌ای در تماس با فوریت‌های پلیس 110 از مفقود شدن دختر بچه 7 ساله‌‌شان که خانه مادربزرگش بوده خبر دادند.
 
افزود: خانواده این کودک اظهار داشتند فرزند آنان نیمه‌های شب گذشته از خانه مادربزرگ ربوده شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و از طرفی نگرانی شدید و استرس و اضطراب خانواده دختر بچه بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری موضوع صادر شد و کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: تحقیقات علمی پرونده برای کشف راز معادله مجهول این پرونده در کمتر از 48 ساعت به سرنخ‌‌هایی رسید که نشان می‌داد شوهر عمه این کودک او را ربوده است، پلیس متهم پرونده که 37 سال دارد و دارای سوابق کیفری است را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کرد.

وی افزود: این مرد جوان که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نداشت در اعترافاتی هولناک، گفت: با خانواده همسرم اختلافاتی داشتیم شب حادثه از طریق پشت‌بام وارد خانه مادر همسرم شدم، کودک خوابیده بود، او را بغل کردم و با موتورسیکلت به خانه خودم بردم، در آنجا پس از آزار و اذیت کودک، کیانا را خفه کردم، جسدش را به باغ پدرش در روستای صومعه انتقال دادم و در آنجا زیر مصالح ساختمان مدفون کردم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در پی این اعترافات، جسد دختربچه‌ کشف و به پزشکی قانونی انتقال یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: