کد خبر: ۶۸۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۹۱۸
مسعود ده‌نمکی در مصاحبه با کافه سینما به نبودن نام اخراجی‌ها در میان گزینه‌های نظرسنجی برنامه هفت واکنش نشان داد و صحبت‌های جالبی را بیان کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از کافه سینما:  برنامه امشب هفت به بررسی سینمای جنگ اختصاص داشت و نظرسنجی این برنامه نیز درباره انتخاب بهترین فیلم‌ سینمای دفاع مقدس بود. اما نکته قابل توجه آنکه در نظرسنجی این برنامه وابسته به جریان اصولگرایی، نامی از اخراجی‌ها به میان نیامده بود.
 
 «این‌ها دارند پالس می‌دهند که فلانی از ما نیست و هر چقدر می‌توانید او را بزنید» «مرزبندی‌ها به مرور دارد شفاف‌تر می‌شود»

در همین خصوص مسعود ده‌نمکی در مصاحبه با خبرنگار کافه سینما گفت:

«کم‌ لطفی دوستان در گزارش‌های‌شان نیز مشهود بود، چرا که معراجی‌ها فروش‌اش از شیار143 و .. در آن سال بیشتر بود ولی در بین فیلم‌های برتر اعلام نشد و یا جایزه ویژه هیات داوران برای اخراجی‌های 2  را اعلام نکردند. در واقع از آن‌جایی که در همه نظرسنجی‌ها، اخراجی‌ها فیلم منتخب مردم بوده، دوستان ترجیح داده‌اند صورت مساله را پاک کنند.»

ده‌نمکی همچنین در پاسخ به این سوال که عوامل سری جدید برنامه هفت به لحاظ فکری به جریان اصولگرایی نزدیک هستند و طبیعتا باید به یکیدگر نزدیک باشید، چنین گفت:

«به مرور مرزبندی‌ها شفاف‌تر می‌شود و البته در این جبهه نیز همه یک جور صحبت نمی‌کنند. سینمایی که خاستگاه مردمی دارد و با بودجه خصوصی ساخته می‌شود خوشایند بعضی‌ها نیست. لذا سعی می‌کنند با نادیده گرفتن و حذف، مساله را پاک کنند.»

ده‌نمکی همچنین در ادامه گفت: «البته ممکن است دفاع از من برای‌شان هزینه داشته باشد و احساس می‌کنند چون جریان روشنفکری به آنها حمله می‌کند پس بهتر است پشت افرادی دیگر قرار گیرند.»

کارگردان رسوایی 2 همچنین به موضع‌گیری این برنامه در قبال فیلم آخرش نیز اشاره می‌کند و می‌گوید:

«برنامه هفت، رسوایی 2 را نیز بایکوت کرد. و آن 10 الی 15 نفری که هنگام اکران فیلم در جشنواره، سالن را ترک کردند، از قضا به جریان روشنفکری تعلق نداشتند و از همین طیف بودند. در واقع این‌ها دارند پالس می‌دهند که فلانی از ما نیست و هر چقدر می‌توانید او را بزنید.»

کارگردان اخراجی‌ها در انتهای سخنان‌اش همچنین گفت: « البته من از پشت پرده این نظرسنجی خبر ندارم. شاید هم توجیه‌هایی بیاورند که فیلم کمدی را نیاورده‌ایم. همچنین موارد مشابه بوده که بعضی‌ها که به برخی برنامه‌ها دعوت می‌شوند از قبل شرط می‌کنند که در نظرسنجی، اخراجی‌ها نباید باشد. و اگر باشد و اول شود نباید عنوان شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: