کد خبر: ۶۸۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید: ۷۶۳
آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی از سوی آتش نشانان مهار و خاموش شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان: آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی از سوی آتش نشانان مهار و خاموش شد.

پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی ساکنان یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 36 را ساعت 6 صبح امروز به خیابان لویزان، خیابان شهید شعبانلو رهسپار کرد.

حسین برزگر فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه، در مورد این حادثه گفت: در پارکینگ یک ساختمان مسکونی پنج طبقه، یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 از قسمت موتور آتش گرفته و دود ناشی از آتش سوزی همه قسمت های ساختمان را در بر گرفته بود.

وی با بیان اینکه آتش سوزی به سرعت در حال گسترش و سرایت به قسمت های دیگر پارکینگ بود، اضافه کرد: نیروهای عملیاتی بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و با استفاده از تجهیزات ویژه و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله های آتش شدند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه افزود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات تنفسی وارد راهروها و طبقات بالایی ساختمان شدند که خوشبختانه پس از جستجو مشخص شد هیچ کس در ساختمان محبوس نشده است.

برزگر خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی خودرو سواری و ایمن سازی، محل حادثه را تحویل مدیریت ساختمان دادند و مأموریت خود را به پایان رساندند.
گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان منطقه سه عملیات سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: