کد خبر: ۶۸۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
تعداد بازدید: ۲۲۷۱
شهادت دوست دختر قاتل در دادگاه
پسر جوان که در اقدامی هولناک اعضای خانواده اش را به قتل رسانده بود پس از 2 سال ادعای عجیبی را پیش روی قضات دادگاه قرار داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از رکنا، میلاد 28 ساله که دانشجوی رشته مهندسی اکتشافات نفتی بود نیمه شب هشتم آذر 93 پس از مسموم کردن اعضای خانواده اش با آبمیوه، آنها را با ضربات متعدد چاقو کشت و سپس سرشان را برید. این پسر که برای حمل جنازه ها و به آتش کشیدن آنها از دوستش کمک خواسته بود، همراه دوستش اشکان به کلانتری 141 کن رفت و به جنایت خانوادگی اعتراف کرد.

این پسر در اداره اگاهی گفت : چون شیشه مصرف می کردم از درگیری های مدام پدر و مادرم خسته شدم و چندین قرص خواب آور در آبمیوه ریختم و پاکت آبمیوه مسموم را در یخچال گذاشتم و خانه را ترک کردم.نیمه شب وقتی بازگشتم پدر و مادرم و پدربزرگ مادری ام که میهمان خانه مان بود آبمیوه را خورده و همگی بیهوش شده بودند. کار اشپزخانه را به دست گرفتم و اول مادر،سپس پدربزرگ و بعد پدرم را سر بریدم.
این پسر صبح سه شنبه 16 شهریور ماه سال جاری در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد باقر قربان زاده و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد و خواهر و دایی و خاله اش برای او حکم قصاص خواستند.
سپس پسر جوان روبه روی هیات قضایی ایستاد و سناریوی تازه ای را مطرح کرد. وی گفت: من مادر و پدربزرگم را نکشتم و در اداره آگاهی تحت فشار به قتل اعتراف کردم.
وی گفت: نیمه شب در حال پیامک فرستادن برای دختر مورد علاقه ام بودم که یکباره صدای فریاد شنیدم. وقتی به پذیرایی خانه رفتم پدرم را دیدم که چاقو در دست بالای سر مادرم ایستاده بود. سعی کردم چاقو را از دست پدرم بگیرم اما به سمت من حمله کرد . من هم کارد آشپزخانه را برداشتم و پدرم را کشتم.


من همان موقع با دوستم اشکان تماس گرفتم و به دیدنش رفتم و ماجرا را برایش تعریف کردم.
وی درباره سوال قضات درباره اینکه پدرت چه انگیزه ای از قتل مادر و پدربزرگت داشته گفت : پدر و مادرم با هم اختلاف داشتند و احتمالا پدرم به همین خاطر مادر و پدر او را کشت.
سپس دختر مورد علاقه میلاد به عنوان شاهد در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من و میلاد در حال پیامک بازی با هم بودیم که او او یکباره جواب پیامک هایم را نداد. در مدت شش ماهی که میلاد را می شناختم هیچ تغییر رفتاری در او ندیده بودم و او هرگز درباره اینکه قصد کشتن پدر و مادرش را دارد حرفی به من نزده بود.
بنا به این گزارش،در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای نهایی را صادر کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: