کد خبر: ۶۸۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۱۰۳۱
یک آسیب شناس اجتماعی و استاد دانشگاه از ماده مخدر «کاپتاگون» به عنوان معجون جدید داعش نام برد و گفت: این ماده مخدر در شبکه های اجتماعی تبلیغ می شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر: یک آسیب شناس اجتماعی و استاد دانشگاه از ماده مخدر «کاپتاگون» به عنوان معجون جدید داعش نام برد و گفت: این ماده مخدر در شبکه های اجتماعی تبلیغ می شود.

دکتر مجید ابهری در مورد این ماده مخدر افزود: بعد از ورود انواع مواد مخدر صنعتی که اکثر آنها در آزمایشگاه های رژیم صهیونیستی تهیه می شود اخیرا آزمایشگاه های ناتو در بلغارستان اقدام به تولید مخدر جدیدی به نام «کاپتاگون» کرده اند که به نام «معجون جادویی داعش» نامیده می شود و اکثریت اعضای داعش آن را مصرف می کنند.

وی گفت: این ماده قدرت بدنی را بسیار زیاد افزایش داده و همراه با درنده خویی جنسی، سنگدلی و نترسیدن را در مصرف کنندگان ایجاد می کند. در حال حاضر این ماده مخدر در بعضی شبکه های اجتماعی به نام معجون معجزه آور داعش نامیده شده و درباره آن تبلیغ می شود که به غلط داروی انرژی زا قدرت آفرین و تقویت کننده نیروی جنسی معرفی می شود.

این متخصص علوم رفتاری و آسیب شناس اجتماعی تاکید کرد: یک بار مصرف این ماده اعتیاد مغزی و عصبی ایجاد کرده و بسیاری از افراد بعد از اقدامات وحشیانه خود در گروه داعش وقتی به حالت عادی جمع می شوند حتی با مشاهده فیلم خود باور نمی کنند که این رفتارهای وحشیانه و حیوانی از آنها سر زده است.

ابهری گفت: بنابراین موضوع فعالیت و جنگ براساس باورهای دینی در بین داعش دروغ بوده و لازم است افرادی که در شبکه های اجتماعی با این تبلیغات روبرو می شوند توجهی به آن نکنند و از خطرات خانمان برانداز آن مطلع باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: