کد خبر: ۶۸۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید: ۶۷۰
رئیس جامعه هتلداران کیش از جمع آوری کانترهای( پیشخوان ) بدون مجوز بند ' ب ' از سطح بازارها و هتل ها خبر داد و افزود: از این پس کانترها موظف به ارائه خدمات با نرخ مصوب هستند.

کانترهای گردشگری در کیش با نرخ مصوب خدمات ارائه می دهندبه گزارش خبرداغ مسیح الله صفا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در مورد جمع آوری کانترهای بدون مجوز بند 'ب' پس از مهلت یک هفته ای تعیین شده اظهار کرد: تمامی کانترهایی که این مجوز را نداشتند و با قیمت های غیر مصوب اقدام به ارائه خدمات به گردشگران می کردند از سطح بازارها و هتل ها جمع آوری شدند.

وی افزود: تمامی هتل ها از یک تا پنج ستاره ای که مجوز بند ' ب ' داشته باشند اجازه دارند خدمات گردشگری و بلیت هواپیما را با نرخ مصوب ارائه کنند و رستوران ها، کلوپ داران و آژانس های دارای بند ' ب ' در کشور تنها موظف به دریافت پنج در صد کمیسیون از بابت فروش هستند.

صفا به فعالیت تعدادی از کانترهای دارای مجوز بند 'ب 'در بازارها و فرودگاه کیش برای جلوگیری از سر در گمی مسافران خبر داد و افزود: در صورتی که این کانترها بخواهند خدمات را بیش از نرخ مصوب ارائه کنند با متخلفان برخورد می شود.

رئیس جامعه هتلداران کیش با اعلام اینکه ارائه خدمات با نرخ غیر مصوب به ضرر گردشگران تمام می شد تصریح کرد: قیمت های اعلام شده و کمیسیون دریافتی از این پس منطقی و به نفع مسافر خواهد بود.

وی اضافه کرد: گردشگران علاوه بر دریافت خدمات از طریق کانترها می توانند پس از ورود به فرودگاه این خدمات را از طریق تلفن همراه با قیمت اعلام شده دریافت کنند.

دفاتر خدمات مسافرتی بند 'ب ' برنامه ریزان، فروشندگان و مجریان تور شناخته می شوند و فعالیت هایی همچون فروش تور داخلی، تور خارجی، تور ورودی، اخذ ویزا و رزرو هتل و... را انجام می دهند.

رئیس جامعه هتلداران کیش در پاسخ به سوال دیگری در مورد پیشنهاد واگذاری اتاق های خالی هتل ها به جامعه هتلداران در فصل کم  مسافر به گفت: پس از نیمه دوم فروردین و به دلیل تقارن زمانی با ایام امتحانات دانش آموزان تا اواسط تیر ماه و پس از جشنواره تابستانی و ایام مدرسه تا آذر ماه تعداد زیادی از اتاق های هتل ها خالی است از این رو از هتل ها خواستیم تا تعداد اتاق های خالی را که می توانند با قیمت پایین تر از مصوب به مسافر بدهند به جامعه اعلام کنند.

وی اضافه کرد: در این مدت جامعه با همکاری صنوف و جامعه بازاریان می توانند مبلغی را به عنوان سوبسید بدهند تا بتوان در قالب یک بسته گردشگری، نرخ بلیت و هتل برای مسافر ارزان تر تمام شود و از طرفی هم ضرر ناشی از فصل کم مسافر و رکود موجود برای هتل ها نیز جبران شود.

جزیره زیبای کیش با 91 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده است.

سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف تفریحی و گردشگری آن به ویژه ورزشهای دریایی استفاده می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: