کد خبر: ۶۸۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۸۸۱
پوشش‌ها از روی نسخه‌ی فیس لیفت هیوندای i10 پیش از فروش این خودروی کوچک در انگلستان کنار رفته است.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: پوشش‌ها از روی نسخه‌ی فیس لیفت هیوندای i10 پیش از فروش این خودروی کوچک در انگلستان کنار رفته است.

 رونمایی از نسخه فیس‌لیفت شده هیوندای i10

هیوندای i10 فیس لیفت که مراسم رونمایی عمومی خود را در نمایشگاه خودروی پاریس خواهد داشت اولین بار است که به‌روزرسانی خود را از زمان عرضه در سال 2013 تجربه می‌کند. درحالی‌که این به‌روزرسانی‌ها حداقلی هستند هیوندای امید دارد که تغییرات صورت گرفته باعث رقابت بهتر این خودرو با رقبایی چون کیا پیکانتو، فولکس واگن آپ، سئات Mii و اشکودا سیتی گو شود.

 رونمایی از نسخه فیس‌لیفت شده هیوندای i10

در بخش جلو جلوپنجره‌ای بازنگری شده و مجموعه‌ای جدید از LED های روز روشن به چشم می‌خورد. این تغییرات با وجود طراحی جدید سپر و رینگ‌های 14 اینچی فولادی یا آلیاژی تکمیل می‌شود. اصلاحات ظاهری خودرو در بخش عقبی نیز ادامه داشته و شاهد سپر جدید، مواد بکار رفته متفاوت در چراغ‌های عقبی و لامپ‌های مه شکن عقبی گرد هستیم.

 رونمایی از نسخه فیس‌لیفت شده هیوندای i10
 
بزرگ‌ترین تغییرات خودرو در کابین مشاهده می‌شود. در ابتدا باید اشاره کرد که سیستم ناوبری به همراه صفحه‌نمایش لمسی 7 اینچی به‌صورت استاندارد در مدل‌های فول تر وجود دارد و همچنین از اپل کارپلی و اندروید اتو نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم ناوبری همچنین با اشتراک 7 ساله رایگان پایش زنده‌ی ترافیک عرضه می‌شود.

 رونمایی از نسخه فیس‌لیفت شده هیوندای i10

علاوه بر موارد فوق هیوندای سیستم هشدار برخورد جلو را به همراه سیستم هشدار خروج خودرو از لاین به i10 فیس لیفت شده اضافه کرده است.

 رونمایی از نسخه فیس‌لیفت شده هیوندای i10

در بخش قوای محرکه هیوندای i10 2017 از پیشرانه کنونی 1 و 1.25 لیتری بنزینی استفاده خواهد کرد. این پیشرانه‌ها به‌صورت استاندارد به گیربکس 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک متصل خواهد شد.
 
 رونمایی از نسخه فیس‌لیفت شده هیوندای i10
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: