کد خبر: ۶۸۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
تعداد بازدید: ۴۷۸
اصلا تو کار سرمربی تیم دخالت نمی کردم؛
اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: «والا ما نه تو انتخاب بازیکن دخالت می کردیم، نه تو ارنج.»
کنایه علی پروین به مهدی رحمتی؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، علی پروین چهره محبوبی در فوتبال ایران است. او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران به حساب می آید.
 
پروین از همان سال های نخستین فوتبالش، اینقدر محبوب بود و مدیر که خیلی زود شد همه کاره پرسپولیس. در سال های پس از آن هم سرمربی تیم ملی شد و کم افتخار کسب نکرد. پروین اینقدر بزرگ بود که همواره حرف هایی درباره نقش پررنگش در تیم مطرح می شد.
 
این روزها هم بعضی از فوتبالیست ها هستند که می گویند قدرت شان در تیم فراتر از جایگاه شان است و حتی دخالت های زیادی در انتخاب بازیکنان و ترکیب تیم می کنند.
 
پروین وقتی با این سوال روبرو می شود که آیا شما هم در انتخاب بازیکن دخالت داشتی و به ترکیب دست می بردی، با جدیت گفت: «نه بابا، علی پروین از کارا بلد نبود. من اصلا دخالتی تو ارنج و خریدن بازیکن نمی کردم. من اصلا تو کار سرمربی تیم دخالت نمی کردم. اگه از من مشورت می خواستند مشورت می دادم ولی اینطوری نبود که بیام دخالت کنم.»
 
وی افزود: «هر کسی باید به اندازه خودش تو تیم نقش داشته باشه. حتی زمانی که کنار سرمربیان مختلف پرسپولیس بودم نمی گفتم این کارو کنین اون کارو نکنین. فقط مشورت می دادم و می گفتم آخر سر باید خودتون تصمیم رو بگیرین.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: