کد خبر: ۶۸۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
تعداد بازدید: ۲۹۱
عصو جامعه مهندسین می‌گوید اصولگرایان اگر به دنبال پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 هستند راهی جز رسیدن به یک کاندیدای واحد ندارند.
فولادگر: اصولگرایان فقط با «کاندیدای واحد» شانس پیروزی در سال 96 را دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، حمیدرضا فولادگر، عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین درباره تحرکات طیف‌های مختلف اصولگرا برای شکل گیری ائتلاف در فاصله چندماهه باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، گفت: اصولگرایان راهی جز رسیدن به کاندیدای واحد ندارند، در انتخابات مجلس راه خوبی برای اتحاد اصولگرایان طی شد گرچه در برخی شهرها همانند تهران رای نیاوردند اما در برخی از شهرهای بزرگ با همین اتحاد توانستند دستاوردهای خوبی به دست بیاورند، لذا اصولگرایان اگر می‌خواهند در انتخابات ریاست جمهوری موفق باشند باید از تجربه انتخابات مجلس نیز استفاده کنند.

وی در مورد مدل دایره‌ای مطرح شده از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری برای ائتلاف اصولگرایان گفت: هر مدلی توسط هر گروه و طیفی از اصولگرایان پیشنهاد شود باید در جمع همه گروه های اصولگرا مطرح شود و اگر جمع اصولگرایان برروی آن توافق نظر داشته باشند آن مدل پذیرفته می شود والا جایگزین ها روی میز گذاشته می شوند.

فولادگر در مورد احتمال سنگ اندازی تندروهای جریان اصولگرا در مسیر ائتلاف بیان کرد: اگر کار جمعی انجام شود قطعا افراط و تفریط نیز به کنار می رود. در سایه کار جمعی است که هم با افراط و هم با تفریط برخورد می شود، گرچه این سنگ اندازی ها وجود دارد اما ما در انتخابات مجلس ثابت کردیم که همه سلایق در جریان اصولگرا می توانند به یک لیست برسند و همین مدل را برای انتخابات ریاست جمهوری نیز باید عملیاتی کنیم.

این نماینده اصوگرا مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:گاهی اوقات جریان مقابل همین تندروی ها را بهانه قرار می دهد و کل جریان اصولگرا را متهم به تندروی می کنند که این اصلا به نفع ما نیست و قطعا سلایقی که مقداری تندروی دارند باید با سلایق معتدل تر به جریان اصولگرایی بپیوندند و این پیوستن فقط در سایه ائتلاف ممکن است.

وی با تاکید براینکه اصولگرایان برای انتخابات 96باید یک کار عقلایی جمعی انجام دهند؛ گفت: ما باید معیار انقلابی گری را با عقلانیت و تدبیر جمعی به کار گیربم که قطعا حاصل و برآیند چنین موضعی خوب خواهد شد.

فولادگر تاکید کرد:هر طیف وگروهی ازاصولگرایان باید این را مدنظر قرار دهند که ما باید به یک کاندیدای واحد برسیم و در این صورت است که شانس پیروزی داریم و الا اگر هرکسی بخواهد به دنبال سهم خود باشد قطعا نتیجه ای نخوهیم گرفت .


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: