کد خبر: ۶۸۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
تعداد بازدید: ۱۶۶۲
فرمانده انتظامی هرمزگان: اعضای یک باند شرارت و آدم ربایی در مخفیگاه های خود در بندرعباس دستگیر شدند.
به گزارش خبرداغ،اعضای این باند 6 نفر بودند که دی ماه سال گذشته فردی 34 ساله را از شرق هرمزگان ربوده و در تماس با خانواده اش تقاضای سه میلیارد ریال وجه نقد کردند.
وی افزود:مدتی بعد پس از این آدم ربایی (گروکشی) عکسی از جنازه فردی در فضای مجازی منتشر شد که خانواده فرد ربوده شده اعلام کردند عکس مورد نظر متعلق به جنازه فرزند آنهاست که به دنبال آن پیگیری های پلیسی برای شناسایی و دستگیری عوامل این باند توسط پلیس امنیت آغاز شد.
به گفته سردار ملکی، کارآگاهان پلیس توانستند 24مرداد، یکی از اعضای این باند را در تهران شناسایی و دستگیر کنند.
رئیس پلیس استان ادامه داد: پنج عضو دیگر این گروه با شیوه های مختلف به بندرعباس کشانده و در چندین عملیات جداگانه در مخفیگاه های مختلف شناسایی و دستگیر شدند.
سردار ملکی اضافه کرد : از این باند که دارای سوابق متعدد شرارت و قاچاق مسلحانه و دیگر جرایم هستند یک قبضه سلاح و چهار خودرو کشف شده که مالکیت یک دستگاه خودرو «بی ام و» این گروه به نام کودک چهار ساله ثبت شده است.
 
منبع:ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: