کد خبر: ۶۸۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
تعداد بازدید: ۴۹۸
فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف و ضبط 10 هزار و 650 کیلوگرم تخم مرغ غیر قابل مصرف و دستگیری یک متهم در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرداغ، سرهنگ رحیم مهدی زاده، فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه حین اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق و کنترل محور مواصلاتی اردبیل به آستارا به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، 10 هزار و 650 کیلوگرم، معادل 48هزار و 672 عدد تخم مرغ غیر قابل مصرف توسط ماموران انتظامی کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی تخم مرغ های کشف شده 146 میلیون و 16 هزار ریال می باشد، همچنین ماموران راننده 32 ساله این خودرو به همراه تخم مرغ های کشف شده را جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره دامپزشکی شهرستان دادند.

مجتبی عابدینی - خبرنگار جام جم آنلاین


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: