کد خبر: ۶۸۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۵۷۱
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرندیه گفت: یک کلاهبردار حرفه ای که با طعمه قرار دادن زنان سالخورده از طریق کف زنی اقدام به سرقت می کرد، توسط عوامل انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، سرهنگ داوود کاظمی گفت: این فرد که اهل یکی از استان های غربی کشور است با مراجعه به در منازل زنان سالخورده، با نشان دادن مقداری پول ولباس، خود را فردی خیر معرفی می کرد و از صاحب منزل طلب کمک به نفع نیازمندان داشت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرندیه گفت: این کلاهبردار با ترفندهایی از قبیل این که همسرش در خارج از کشور است، از مالباختگان درخواست رویت طلا و جواهرات را می کرد و سپس با اذعان به اینکه طلاها شماره ندارد، خواستار بررسی بیشتر می شد.

سرهنگ کاظمی اظهار کرد: این کف زن حرفه ای با غفلت و ناآگاهی مالباختگان طلاها را به داخل کیسه پلاستیک سوراخ به همراه لباس ها ریخته و با درخواست یک نوشیدنی تا بازگشت طعمه، با خوردوی خود که یک پراید بود، متواری می شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرندیه گفت: در جریان بررسی این کلاهبرداری ها و تلاش عوامل انتظامی دو متهم دستگیر شدند که متهم اصلی، فردی با سابقه محکومیت 16 ساله است.



سرهنگ کاظمی گفت: با هماهنگی مقام قضایی و دستور دادستان ، تصویر این کلاهبردار بدون پوشش در رسانه ها منتشر می شود تا شاکیان در سطح کشور با دیدن چهره وی بتوانند برای پیگیری روند پرونده خود به اداره آگاهی شهرستان زرندیه مراجعه کنند.

شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت 57هزار نفر در شاهراه استان های مرکزی، البرز، تهران، قم، همدان و قزوین قرار گرفته که از نظر وسعت دومین و از نظر جمیعت پنجمین شهرستان استان مرکزی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: