کد خبر: ۶۸۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۹۹۷
فال روزانه پنجشنبه 11 شهریور 1395
متولد فروردین : امروز هرچیزی که نسبت به چیزهای مشابه خودش که قدیمی‌تر هستند جدید و متفاوت باشد بهتر به نظر می‌رسد، برای اینکه شما دوست دارید از یکنواختی‌های روزانه فرار کنید. اما اورانوس سیاره سرکش شما به سمت عقب متمایل می‌شود، بنابراین ممکن است شما مجبور شوید برای مدت کوتاهی کارهایتان را متوقف کنید. اگر شما در برابر آن مقاومت کنید، احتمالاً آرزو خواهید کرد که ای کاش اجازه داده بودید امور به روال خود پیش بروند. هر تصمیمی که بگیرید، قبول کنید که در شرایط کنونی بهترین تصمیم را گرفته‌اید.

متولد اردیبهشت : به جای اینکه بخواهید برای تمام روز خود برنامه‌ریزی کنید، برای زمانهایی خالی‌ای که در طول روز دارید فکری بکنید. به ندرت برای شما پیش آمده که ندانید چه کاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده‌اید که بیشتر فعالیتهایتان را فهرست وار بر روی کاغذ بیاورید. انگیزه‌های خودتان را بررسی کنید و مطمئن باشید که شما خودتان را بیش از حد درگیر کار نخواهید کرد، برای اینکه شما از تنها بودن بیزار هستید.

متولد خرداد : شما بسیار از این که از دیگران نقد کنید و ﺁنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید خوشحال می‌شوید، اما لازم است بدانید این کار باعث می‌شود تا شما وجهه مثبت خود را از دست دهید. با دیدی مثبت به همه چیز نگاه می‌کنید و در دنیایی که خودتان برای خودتان ساخته‌اید به سر می‌برید بهتر است از این دنیا خارج شده و افرادی را که در اطراف شما هستند یا وقایعی را که رخ می‌دهید مشاهده کنید.

متولد تیر : تصمیمات جدی و خطیری در روزهای اخیر به شما واگذار می‌شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می‌کنید و به آنها ابراز می‌دارید که شما نیز توانایی‌های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده‌تان شود.

متولد مرداد : شما امروز اصلا نمی‌خواهید دیگران شما را به زحمت بیندازند، به خاطر اینکه به هیچ وجه دوست ندارید با مسائلی روبرو شوید که خارج از برنامه تان باشد. متاسفانه ممکن است واقعیت با آرزوهای شما هماهنگ نباشد و نتوانید هرچه می‌خواهید داشته باشید. توجه کردن به مسائل احساسی افراد دیگر به خودتان نیز کمک می‌کند و لازم است بهتان یادآوری کنیم که باید به این احساسات از دید جدی تری رسیدگی کنید.

متولد شهریور : شما در مرحله طولانی از زندگی‌تان با اشخاص بانفوذ و قدرتی مواجه می‌شوید و تغییراتی که آنها در شما ایجاد می‌کنند این است که شما تصمیم می‌گیرید تا به روش خودتان تغییر کنید. به هر حال اکنون شما در یک قدمی موفقیت ایستاده اید اما تحت فشار زیادی قرار دارید. حتی اگر این یک تغییر آسان هم نباشد انرژی خود را برای سعی در جهت متوقف کردن این جریان هدر ندهید. اکنون باید عادات قدیمی را ترک کنید قبل از اینکه بتوانید راه بهتری را جایگزین آن کنید.

متولد مهر : گرفتگی ماه مقتدر در نشان شما می‌تواند در نشان شما گسترده شود و بر "روابط” شما تاکید کند که موقتا زندگی شما را به حالت معکوس در می‌آورد. شما می‌دانید که اکنون از زندگی چه می‌خواهید و اگر هر کسی سهوا بر سر راه شما بایستد ممکن است ناگهان و به طور غیر ارادی به او اهانت کنید بدون اینکه حتی بفهمید این کار را کرده‌اید. به یاد داشته باشید که مجبور نیستید هر چیز کوچکی را که احساس می‌کنید بیان کنید.

متولد آبان : برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می‌اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می‌ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ‌ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه‌های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس‌های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می‌گذرد صحبت کنید.

متولد آذر : امروز و چند روز آینده ژوپیتر سیاره بخت شما در مركز قرار گرفته است و بهتان توصیه می‌كند كه حواستان به اوضاع مالی تان باشد. اطرافیانتان به شما پیشنهاد می‌كنند كه بدون هیچ دلیل خاصی خرید كنید، اما خود آنها هم بعداً می‌فهمند كه اشتباه كرده‌اند. پس به خاطر اینكه در آینده نزدیك پیشمان نشوید سطح توقع خود را پایین بیاورید.

متولد دی : هنگامی‌که شخصی به شما صحبتی را می‌گوید یا رفتاری را می‌کند که از رفتار او ناراحت شده‌اید ، به شدت عصبانی می‌شوید و دیگر قدرت کنترل خود را از دست می‌دهید. بهتر است به خود مسلط باشید و به سادگی، صحنه زندگی را ترک نکنید. در این روزها کمی خود خواه شده اید و اطرافیان‌تان را که برای شما زحمات فراوانی را متحمل شده‌اند را به سادگی فراموش کرده‌اید، شما مدیون ﺁنان هستید، به ﺁنها نیز اهمیت بدهید.

متولد بهمن : کار کردن به خاطر تغییرات برنامه‌ریزی شده و مسیر نامشخص رئیستان شاید پیچیده شود. یا شاید شما به سادگی احساس حق نشناسی و کمی حقوق را داشته باشید. اما وقتی این مسائل آنگونه که شما می‌خواهید هموار نمی‌شوند، فکر نکنید که همه چیز خراب شده است. اگر شما فکرتان را به جای مشکلات به سمت دیدن توانایی‌ها سوق دهید، می‌توانید این دوره سخت را تبدیل به دورانی سازنده کنید.

متولد اسفند : ممکن است که امروز شما مجبور شوید برنامه‌هایتان را تغییر دهید، اما شما ابتدا باید چندین بار کارهایتان را بررسی کرده و نسبت به اینکه این تغییرات کاملاً لازم بوده‌اند، اطمینان حاصل کنید. اگر شما فکر می‌کنید که بدون هماهنگ بودن با اطرافیانتان قادر خواهید بود روز را به آخر برسانید، می‌توانید باعث عصبانیت یک همکار شوید. طبیعتاً عصبانی کردن دیگران بهترین شیوه نیست؛ سازگاری داشتن می‌تواند زندگی هر فردی را ساده‌تر کند.

 پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: