کد خبر: ۶۸۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
تعداد بازدید: ۳۲۶
نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نظر غالب در مجموعه اصولگرایان این است که همگرایی و هماهنگی بین اصولگرایان بر اساس محوریت روحانیت محترم یعنی جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انجام گیرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا:نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نظر غالب در مجموعه اصولگرایان این است که همگرایی و هماهنگی بین اصولگرایان بر اساس محوریت روحانیت محترم یعنی جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انجام گیرد.

اسدالله بادامچیان در جلسه فراکسیون ادوار حزب موتلفه با اشاره به تحولات اخیر در ساختار و کادر حزب و چابک‌سازی آن اظهار کرد: در مسئولیت‌های حزب موتلفه اسلامی تحولاتی پدید آورده شد و نسل سوم موتلفه اسلامی مسئولیت‌ها را به عهده گرفتند.

وی با ارائه یک گزارش درباره سیاست حزب موتلفه در معرفی یک نامزد از این حزب برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: همانطور که آقای حبیبی دبیرکل محترم حزب موتلفه اسلامی در روز خبرنگار اعلام کردند، موتلفه اسلامی نامزد حزبی خود در موتلفه را عرضه خواهد داشت و امید است که تشکل‌های ارزشگرا و اصولگرا نیز در بررسی نامزدها اگر نامزد حزب موتلفه اسلامی را اصلح و ارجح یافتند، وحدت نظر در مورد این نامزد در بین همه تشکل‌ها و چهره‌ها پدید آید.

بادامچیان افزود: اگر در نهایت نگرش جمعی جریان اصولگرایان این شد که ائتلافی صورت گیرد، موتلفه اسلامی با دست پر در این ائتلاف به رایزنی با همه مجموعه اصولگرایان اقدام خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه ضمن بررسی اهم مسائل کشور و نظام، شرکت‌کنندگان نظرات خود را ارائه دادند و مقرر شد که در جلسه بعدی با نگاه جامعی تصمیمات لازم اتخاذ گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: