کد خبر: ۶۸۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۳۹۰۷
از سوی بطحائی مطرح شد؛
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش آخرین اخبار از پرداخت پاداش پایان بازنشستگی و حق‌الزحمه معلمان را اعلام کرد.
آخرین اخبار از پرداخت پاداش پایان بازنشستگی و حق‌الزحمه معلمانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد بطحائی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت خبر خوبی برای فرهنگیان داشت و با بیان اینکه ۹۵ درصد مطالبات مربوط به پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۳ پرداخت شده بود اظهار کرد: پاداش ۳۰۰۰ بازنشسته باقی مانده که تامین اعتبار حدود ۱۱۰ میلیارد تومانی انجام شده و ظرف یک هفته آینده به حسابشان واریز می‌شود.

وی افزود: برای پرداخت پاداش پایان خدمت  فرهنگیانی که در سال ۹۴ بازنشسته شده‌اند تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت انجام شده است. برای این امر ۲۰۰۰ میلیارد تومان نیاز بود که بخشی از آن تا پایان شهریور ماه وصول و پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بخشی از معوقات مربوط به حق‌التدریس و حق‌الزحمه برگزاری امتحانات معلمان نیز  تا مهرماه از محل تخصیص بودجه شش ماهه پرداخت می‌شود اظهار کرد: حق‌الزحمه معلمان تا اسفندماه پرداخت شده و مطالبات امسال باقی مانده بود که امیدواریم سال جاری کلیه مطالبات فرهنگیان را تسویه کنیم.

 بطحائی همچنین جزئیات جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش را اعلام کرد و گفت: برای سال جاری ۱۰ هزار سهمیه استخدامی از طریق آزمون سراسری و پذیرش در دانشگاه فرهنگیان دریافت شده است و ۱۰ هزار نفر دیگر از محل ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد، این افراد باید در آزمونی که از سوی سازمان سنجش در اواخر مهرماه برگزار می‌شود شرکت کنند و پس از طی مراحل گزینش به مدت یک سال دوره آموزش حرفه معلمی را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند.

وی اضافه کرد: ۱۰ هزار نفری که از طریق آزمون استخدامی وارد سیستم آموزش و پرورش خواهند شد به صورت پیمانی استخدام می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
0
تا کی میخواهید دروغ بگید شماها ایمان ندارید؟دوسال با امروز و فردا بازنشسته ها را گول می زنید پاداش سی سال خدمت یک فرهنگی مساوی با یک ماه حقوق شماست این ناعدالتی در هیچ دینی نوشته نشده
بازنشسته اموزش وپرورش سال93
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
0
لطفا ما بقی پاداش ما را پرداخت کنید تا بتوانیم بخشی از مشکلاتمان را حل کنیم با توجه به اینکه هر روز ارزش ان کم میشه وما همیشه مقروضیم بحر انهای ما که تما می نداره ما روی این مبلغ ناچیز حساب کردیم ومن الله توفیق قبلا از لطفتون سپاسگزارم
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
0
سلام من بازنشسته 93استان زنجان هستم حدود4 ماه مرخصی استفاده نشده دارم هنوزهیچ چیزبابت آن پرداخت نشده علاوه برآن ازسال 92 هم مطالباتی دارم لطفا دراین موردهم پیگیری فرمایید
فرهنگی ازاصفهان
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
0
اسفندرو ندادین
عبدالباقی گیلانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
0
حدود 48 درصد پاداش مرا پرداخت نکرده اید .بازننشسته مهر93 هستم.حداقل می خواستید بگید دو سال دیگر پرداخت می کنید تا ما درست برنامه ریزی می کردیم. چرا هی امروز وفردا کردید ؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
1
فانی تو اخرت حسابتو میریزم..فقط دارم نفرینت میکنم. خداروشکر کن ازم دوری. هم خودت هم خونوادت.
بدرود
محسن طاهری
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
0
لطفا درمورد کمک هزینهءازدواج هم یه مهلت پرداخت تعیین کنید تا دلمون خوش بشه..سه ساله مهر پرداخت شد زدید توی سند ازدواجم ولی ریالی پرداخت نکردید..
هما
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
بازنشسته های 95 مهر چند سال دیگر پرداخت می شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
لطفا راجع به معوقات ایثرگری فرهنگیان هم اقدام فرماییدمگه باروی هم انباشتن هعوقات مشکلی حل میشود
فرهنگی از اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
حق التدریس اسفند را ندادین
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
برای فانی بازنشسته با اموات فرقی ندارد
معراج
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
اقای بطحایی حق التدریس معلمان استان اصفهان اسفند ۹۴ان پرداخت نشده است پیگیری کنید
فرنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
مگه مجبور این همه دروغ بگی، هنوز حق التدریس اسفند ماه را در اصفهان پرداخت نکردند،اول حرفتان را یکی کنید بعدا آن را رسانه ای ،ما فرهنگیان از حقمون نمیگذریم خودتان میدوید با خدا.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
0
پس حق التدریس اسفندچه شد؟
کاظم آقابابایی بازنشته 1394
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
پاداش ما کی پرداخت میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
الهی بمیری فانی منگه دیگه از دست ندادن پاداش خسته شدم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: