کد خبر: ۶۸۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۴۰۲
تلاش فدراسیون پنجاه درصد جواب داد؛
فدراسیون فوتبال در حال رایزنی با سرمربیان پرسپولیس و تراکتورسازی بود تا آنها در بیانیه ای مشترک از تیم ملی حمایت کنند اما این تلاش نصف و نیمه جواب داد.
چرا برانکو و قلعه نویی بیانیه مشترک ندادندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، از آن جایی که طی ماه های اخیر کارلوس کی روش یک درگیری لفظی با برانکو ایوانکوویچ داشته و در پی حمایت امیر قلعه نویی از برانکو، کی روش پای قلعه نویی را هم به این مجادله کلامی کشیده بود، فدراسیون فوتبال برای ایجاد فضای آشتی ملی از برانکو و قلعه نویی خواهش کرد به نفع تیم ملی یک بیانیه بدهند و از تیم ملی در تقابل با قطر حمایت کنند.
 
مهدی تاج در همین خصوص با قلعه نویی صحبت کرد و همچنین از علی اکبر طاهری خواست از طرف او با برانکو حرف بزند اما سرمربیان تراکتور و پرسپولیس از انتشار بیانیه مشترک خودداری کردند.
 
برانکو گفت دلیلی ندارد بیانیه بدهد و فقط در مصاحبه اش از تیم ملی حمایت می کند. برانکو سر قول خود ماند و این کار را کرد و البته در صفحات اجتماعی هم این کار را ادامه داد. قلعه نویی هم یک بیانیه انفرادی نوشت که در آن ضمن تشکر از دعوتش به تماشای بازی ایران و قطر، از تیم ملی حمایت کرد.
 
حالا این سوال ایجاد می شود که چرا برانکو و قلعه نویی بیانیه مشترک ننوشتند؟ برابر با شنیده های ما، به دو دلیل ...
 
اول اینکه پرسپولیس و تراکتور دو هفته بعد با هم بازی دارند و آنها نمی خواستند در آستانه بازی حساس شان سوتفاهم یا شائبه ای در خصوص توافق دو باشگاه پیش بیاید و دوم این که برانکو و قلعه نویی از رفتار کی روش مطمئن نبودند و می گفتند امکان دارد او واکنشی نشان بدهد که به ضرر آنها باشد.
 
بدین ترتیب آنها ترجیح دادند حرف مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال را نصف و نیمه گوش بدهند و در اقدامی جداگانه از تیم ملی حمایت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: