کد خبر: ۶۸۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۱۲۴۸
مرتضی فنونی زاده؛
فنونی زاده: به هر حال پرسپولیس ما را تحویل نگرفت و از طرف هیئت فوتبال مازندران دعوت به کار شدیم، الان در نکا یک تیم گرفته ایم.
به گزارش خبرداغ ،مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مازندران مشغول به کار شده، با او تماس گرفتیم تا از شرایط و اوضاع و احوال این روزهایش بپرسیم و البته نظراتش را راجع به برد پرسپولیس در دربی جوانان بدانیم.

 

شنیده ایم به مازندران رفته اید.

به هر حال پرسپولیس ما را تحویل نگرفت و از طرف هیئت فوتبال مازندران دعوت به کار شدیم، الان در نکا یک تیم گرفته ایم.

 

پرسپولیس در دربی موفق شد استقلال را شکست بدهد، گلزنان این بازی از بازیکنان شما نبودند؟

خیر، مربی ها که عوض می شوند بازیکنان خودشان را می آورند. متاسفانه تمام بازیکنان ما را از این تیم بیرون کردند، امیدوارم کیفیت بازیکنان جدید بهتر باشد.

 

شنیده ایم امیرحسین طاهرخانی کشف شما بوده!

بله، من و رحیم یوسفی او را کشف کردیم، از تاکستان قزوین می آمد و خیلی بازیکن خوبی بود، بعد از تمرین نمی رفت. می گفتیم چرا به خانه نمی روی؟ می گفت کرایه ندارم. یک روز من کرایه اش را می دادم یک روز یوسفی یک روز والدین، به هر حال تلاش کرد ولی  2 سال پیش او را کنار گذاشتند و به راه آهن رفت. در 16 سالگی استیلی به او در راه آهن بازی داد و دو بازی در لیگ برتر کرد، بعد که تارتار آمد او را کنار گذاشت ولی با تلاش کریم باقری و درخواست برانکو به تیم بزرگسالان اضافه شد.

 

ظاهرا بازیکن گلزنی هم هست.

استیل او مرا یاد غلامرضا رضایی می اندازد، من قول شرف می دهم که می تواند جای ناصر محمدخانی را در پرسپولیس پر کند.

 

وقتی کشفش کردید به مربی بزرگسالان پیشنهاد ندادید که به تیم اصلی برود؟

ما به مربی وقت که نمی خواهم اسمش را ببرم گفتیم که او را بگیر، گفت من بازیکن 30 ساله دارم که ملی پوش است و نمی توانم به او بازی بدهم، بچه 15 ساله بگیرم؟ سال گذشته به عبدی و برانکو می گفتم یک بازی دوستانه با امیدها بگذارید که این ها دیده شوند، برانکو قبول می کرد ولی از بالا می گفتند که می بازیم و مضحکه عام و خاص می شویم.

 

یک مدت هم مسئول مدارس فوتبال پرسپولیس بودید، چرا ادامه ندادید؟

طاهری و ترکاشوند با هم دست به یکی کردند و گفتند مدارس باید 10 میلیون به ما بدهند برای همین جمع شد. الان هم همراه اول آمده و نقش پدر پولدار را بازی می کند که هر وقت بچه گریه کرد می گوید برو از جیبم پول بردار، مدیریت در زمان بی پولی مهم است نه الان. مایلی کهن 19 سال در پرسپولیس بوده و او را کنار گذاشته اند ولی این آقایان که هیچ سابقه مدیریتی ندارند می آیند و همه کاره می شوند.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: