کد خبر: ۶۸۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
تعداد بازدید: ۴۹۵
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای مصاف با قطر از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی عصر امروز در پژوهشگاه صنعت نفت پیگیری شد.
به گزارش خبرداغ ،تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می‌کند عصر امروز با حضور هر ۲۵ بازیکن دعوت شده به تیم ملی کار خود را از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت دنبال کرد.

 

*در حالیکه اعلام شده بود تمرین امروز از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود اما اتوبوس تیم ملی ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه وارد مجموعه ورزشی شد.ضمن اینکه پنج لژیونر به نام‌های قوچان‌نژاد، عزت‌اللهی، جهانبخش،آزمون و محمدی امروز با حضور در اردوی تیم ملی اولین تمرین خود را با این تیم برگزار کردند.

 

*تمرین امروز در حالی آغاز شد که گرمای هوا به شدت زیاد بود و آفتاب به شدت می‌تابید. البته با سپری شدن بخشی از زمان تمرین شرایط آب و هوایی نیز بهتر شد.

 

*حدود ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه دستیاران کی‌روش در غیاب مارکار آقاجانیان که برای آنالیز بازی کره و چین راهی کشور کره جنوبی شده است؛ سایر دستیاران کی‌روش به زمین تمرین آمدند تا مراحل تمرینی را آماده کنند. ضمن اینکه امروز کادر فنی با لباس قرمز، ملی‌پوشان لباس سفید و گلرها لباس سبزرنگ بر تن داشتند.

 

*محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی در تمرین امروز حاضر شده و برای تماشای تمرین در کنار افشین پیروانی مدیر تیم ملی که او نیز زودتر از تیم ملی به مجموعه تمرینی آمده بود اضافه شد.

 

*با وجود اینکه قرار است تیم ملی ایران در بازی با قطر از برند آدیداس استفاده کند همچنان ملی‌پوشان با لباس هایی که برند ایتالیایی جیووا آن را تهیه کرده است تمرین می‌کنند.

 

*با ورود اتوبوس به محل تمرین کی‌روش به عنوان اولین نفر از اتوبوس پیاده شد و پس از او یک به یک بازیکنان خود را به زمین تمرین رساندند که در این بین آزمون اولین نفر و دژاگه و شجاعی آخرین بازیکنانی بودند که به زمین آمدند.

 

*در تمرین امروز عکاسان و خبرنگاران زیادی حضور داشتند و تمرین تیم ملی را مورد پوشش قرار دادند.

 

*کار تمرینی ملی‌پوشان با گرم کردن اختیاری بازیکنان در سه گروه و با بازی آقاوسط آغاز شده که البته در گروهی که آزمون، عزت اللهی، رضائیان، طارمی و بیرانوند حضور داشتند مثل همیشه سر و صدای زیادی شنیده می‌شد و جالب اینکه در یک صحنه که بیرانوند جرزنی کرده بود سایر اعضا او را کتک زدند.

 

*در یک بخش از زمین تمرین جواد نکونام و اوسیانو کروز با چیدن موانع و قیف بخشی از مراحل تمرین امروز را زیر نظر کی‌روش طراحی کردند ضمن اینکه کی‌روش امروز جدیت خاصی در تمرینات داشت و به دفعات تذکرات لازم را به بازیکنان داد.

 

*قبل از آغاز رسمی تمرین کی‌روش بازیکنان را جمع کرده و دقایقی کوتاه برای آنها صحبت کرد و سپس ملی‌پوشان با پاسکاری و استارت‌های کوتاه و بلند همزمان کار با توپ و کارهای بدنی را آغاز کردند و نکته قابل توجه اینکه بر خلاف سایر تمرینات گلرها نیز در این بخش از تمرین حضور داشتند.

 

*بازیکنان سپس چند دور را به دویدن پرداخته و دوباره کار با توپ را آغاز کرده و این بار دو به دو روبه‌روی هم به سرزنی مشغول شدند تا کارهای استقامتی و بدنی ادامه پیدا کند.

 

*پنج بازیکن لژیونر از سایرین جدا شده و در بخش دیگری از زمین به کارهای اختصاصی مشغول شدند. به نظر می‌رسد این دسته از بازیکنان ابتدا به ریکاوری پرداخته و سپس به جمع سایرین اضافه خواهند شد.

 

*در حالیکه بازیکنان مشغول گرم کردن بودند جواد نکونام و یکی دو دستیار دیگر کی‌روش آدمک هایی که به منظور ضربات ایستگاهی در تمرینات استفاده می شود را آماده کردند که به نظر می‌رسد بخش عمده تمرین امروز به این بخش تمرینی اختصاص پیدا کند.

 

*ناظر هنگ‌کنگی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از گذشت چند دقیقه از زمان تمرین، در محل تمرین حاضر شد و پس از گذشت نیم ساعت و با درخواست کی‌روش، خبرنگاران و عکاسان تمرین تیم ملی را ترک کردند.

نود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: