کد خبر: ۶۸۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
تعداد بازدید: ۵۳۶
این گربه مصمم است تا ثابت کند فقط سگ ها نیستند که می توانند به عنوان حیوانات ناجی کار کنند. یکی از کابران ردیت توضیح می دهد که در حال پیاده روی و گردش در سوئیس گم شده و از یک شهر متروک سردرآورده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها: این گربه مصمم است تا ثابت کند فقط سگ ها نیستند که می توانند به عنوان حیوانات ناجی کار کنند. یکی از کابران ردیت توضیح می دهد که در حال پیاده روی و گردش در سوئیس گم شده و از یک شهر متروک سردرآورده است. او توضیح می دهد: «من درحال بررسی نقشه بودم تا ببینم چطور می توانم به هتل برسم، و تنها راه رسمی مسیری بود که بسته شده بود. درست در همان لحظه سر و کله یک گربه پیدا شد و مرا به سمت دره راهنمایی کرد، در حالیکه مدام برمی گشت تا مطمئن شود او را دنبال می کنم.» پس از اینکه مرد داستان و عکس گربه را در اینترنت منتشر کرد، عده ای پاسخ دادند که همان گربه را در آن منطقه دیده اند و حتی عکس هایی در اثبات ادعایشان داشتند. به نظر می رسد این گربه راهنمای سوئیسی وظایف خود را خیلی جدی انجام می هد!
 
 گربه ای که مرد گمشده را نجات داد
 
گربه ای که مرد گمشده را نجات داد 
 
گربه ای که مرد گمشده را نجات داد 
 
گربه ای که مرد گمشده را نجات داد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: