کد خبر: ۶۸۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۲۹۳

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور محمدرضاعارف و علی مطهری تشکیل جلسه داد و با اشاره به هجمه‌های اخیر وارده به نائب رئیس مجلس از علی مطهری دفاع کرد.

بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: موضع فراکسیون امید این است که آقای مطهری که پدرشان از قربانیان گروهک تروریستی منافقین است قاعدتا در دفاع از این گروهک تروریستی سخنی نگفته و نمی‌گویند همچنان که خودشان هم در این جلسه اقدامات تروریستی این گروهک را محکوم کردند.

وی افزود:‌ بحث اصلی این بود که با توجه به فایل منتشره مربوط به آیت الله منتظری که مورد برخی سوء‌استفاده ها قرار گرفته نباید اجازه داد که این امر ابزاری برای مظلوم نمایی قرار گیرد و بهتر است توضیحاتی در این رابطه داده شودتا بیش از این سوء استفاده نشود که این یک حرف منطقی است.

سخنگوی فراکسیون امید تصریح کرد: طبق اصل 84 قانون اساسی هر نماینده در قبال مردم مسئول است و می‌تواند در هر زمینه ای اظهارنظر کند. البته بهتر بود این موضوع به صحن علنی مجلس کشیده نمی شد تا احساس آرامشی که مجلس دهم به جامعه می‌دهد خدشه دار نشود.

به گزارش ایسنا، نامه علی مطهری به مصطفی پورمحمدی در مورد لزوم ارائه توضیح درباره اعدام های سال ٦٧ در روزهای گذشته با انتقادات برخی نمایندگان مواجه شده بود.

پارسایی با اشاره به بررسی موضوع درگیری قاضی پور نماینده ارومیه با یک خبرنگار در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون امید نیز گفت:‌ آقای قاضی پور قول داده بودند از خبرنگاران عذرخواهی کنند و در همین رابطه توضیحاتی را مطرح کردند که ما آن را در ادبیات ایشان به منزله عذرخواهی تلقی می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: