کد خبر: ۶۸۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
تعداد بازدید: ۱۳۴۶
کنسرت پاییزی «زانیار خسروی» در اولین روز از مهر ماه ۱۳۹۵ به اجرا در می آید. این در حالیست که زانیار با هواداران خود در «سالن میلاد نمایشگاه بین المللی» به استقبال پاییز خواهند رفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب‌سایت موسیقی ایرانیان: کنسرت پاییزی «زانیار خسروی» در اولین روز از مهر ماه ۱۳۹۵ به اجرا در می آید. این در حالیست که زانیار با هواداران خود در «سالن میلاد نمایشگاه بین المللی» به استقبال پاییز خواهند رفت.



«زانیار خسروی» خواننده نام آشنای موسیقی پاپ، در تاریخ ۱ مهر ماه سال جاری طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، در «سالن میلاد نمایشگاه بین المللی» شهر تهران بروی صحنه می رود و گلچینی از آهنگهای خود را تقدیم مخاطبان و علاقمندان می کند.

شایان ذکر است که بهای بلیت این کنسرت از ۴۰۰۰۰تا ۱۳۰۰۰۰ در نظر گرفته شده است و علاقمندان جهت خرید اینترنتی بلیت می توانند به سایت iranconcert.com مراجعه نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: