کد خبر: ۶۸۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
تعداد بازدید: ۱۱۴۹
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر‍ گفت: یکی از انبارهای بزرگ در پارس جنوبی ساعتی پیش دچار آتش سوزی شد و نیروهای امدادی در حال مهار آتش هستند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر‍ گفت: یکی از انبارهای بزرگ در پارس جنوبی ساعتی پیش دچار آتش سوزی شد و نیروهای امدادی در حال مهار آتش هستند.

کاظم مرادی درباره آتش سوزی در فاز 15 پارس جنوبی گفت: این انبار متعلق به شرکت کره‌ای بوده است و مقابل فازهای ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی واقع شده است.
 
وی افزود: پشم شیشه و مواد قابل احتراق در این انبار نگهداری می‌شده است و شاهد افزایش میزان آتش هستیم.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با اشاره به شرایط سخت و دشوار مهار این آتش سوزی، اضافه کرد: هماهنگی‌های بین بخشی برای اعزام تیم‌های مختلف برای مهار آتش صورت گرفته است.
 
وی از اعزام تیم‌های آتش‌نشانی شهرستان کنگان و دیگر مناطق همجوار پارس جنوبی برای مهار آتش خبر داد و افزود: تیم‌های آتش‌نشانی بلافاصله پس از اعلام حریق به محل حادثه اعزام شدند.
 
مرادی تاکید کرد: مهار آتش همچنان ادامه دارد و از همه ظرفیت‌ها برای مهار آن استفاده خواهیم کرد.
 
وی اظهار کرد: حدود ۲۰ تا ۲۵ تیم آتش‌نشانی از شهرستان عسلویه در تلاش برای مهار آتش‌سوزی در مجاورت فازهای ۱۵ تا ۱۸ پارس جنوبی هستند.
 
وی ادامه داد: علاوه بر این تیم‌های آتش‌نشانی که مربوط به تیم‌های شهرستان عسلویه و شرکت‌های نفت و گاز پارس و منطقه ویژه پارس و مجتمع گازی پارس جنوبی هستند، شش تیم آتش‌نشانی نیز از شهرستان‌های اطراف برای مهار آتش اعزام شده‌اند.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر ادامه داد: تلاش برای مهار آتش همچنان ادامه دارد و تلاش‌هایی نیز برای جلوگیری از گسترش آتش در این منطقه صورت گرفته است.
 
وی ادامه داد: حجم بالایی از کالاها آتش گرفته است و تیم‌های امدادی همچنان در تلاش برای مهار آتش هستند.
 
مرادی خاطرنشان کرد: کانال‌ها و خندق‌هایی در اطراف محل آتش‌سوزی حفر شده است تا از گسترش آتش به محدوده فازها جلوگیری شود.
 
آتش سوزی خسارت جانی نداشته است
 
فرماندار شهرستان عسلویه نیز گفت: تلاش ویژه‌ای برای مهار این آتش‌سوزی صورت گرفته است و تیم‌های مختلف آتش‌نشانی برای مهار این اتش اعزام شده‌اند.
 
حسن اسماعیلی خاطر نشان کرد: از نخستین لحظات وقوع این آتش‌سوزی تیم‌های آتش‌نشانی پارس جنوبی و همچنین شهرداری‌ها و دیگر تیم‌های امدادی برای مهار آتش وارد عمل شدند.
 
فاز 15 و 16 پارس جنوبی در منطقه عسلویه دچار آتش سوزی شده که وسعت آتش سوزی عظیم نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: