کد خبر: ۶۷۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۴۴۳
به نظر می‌رسد نباید به این زودی‌ها منتظر حضور رضاییان در ترکیب پرسپولیس بود.
رضاییان در ترکیب به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، تلاش‌های رامین رضاییان برای حضور در پرسپولیس نتیجه داده است و این بازیکن در آستانه بازگشت به تیم فصل گذشته خود قرار دارد.
 
با این وجود به نظر می‌رسد رضاییان در صورت ورود نامش به لیست پرسپولیس، به این زودی‌ها نمی‌تواند در ترکیب این تیم به میدان برود.
 
با توجه به این‌که برانکو نسبت به آمادگی بازیکن و حضور مداومش در تمرینات تیمی و زیر نظر خودش حساسیت بالایی دارد، رضاییان فرصت زیادی برای حضور در کنار پرسپولیس ندارد.
 
این بازیکن که به جز حضور نصفه و نیمه‌اش در تمرینات بدنسازی پیش فصل ریزه اسپور ترکیه، فقط اردوی کوتاه مدت ایتالیا را در کنار تیم ملی داشته است باید در دوبازی حساس مقابل قطر و چین در جمع شاگردان کی‌روش باقی بماند و پس از آن پرسپولیس بلافاصله 3 بازی سخت مقابل تراکتورسازی، استقلال تهران و سپاهان دارد که با توجه به حساسیت بالا به برانکو اجازه ریسک نمی‌دهد.
 
پس از هفته هفتم هم بار دیگر بازی‌های لیگ تعطیل می‌شود و احتمالاً رضاییان باید دوباره به تمرینات تیم ملی برگردد و در اختیار پرسپولیس نخواهد بود.
 
به همین دلیل این احتمال می‌رود که رضاییان پس از هفته هشتم و اضافه شدن مجددش به تمرینات پرسپولیس، چند هفته زمان می‌برد تا به کیفیت مورد نظر برانکو و آمادگی برای بازی در ترکیب این تیم برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: