کد خبر: ۶۷۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
تعداد بازدید: ۱۰۳۰
روزهای ذوب شدن بستنی و ریختن روی لباس و زمین و چسبنده شدن دست هایتان به پایان رسید. «Drip Drop» احتمالا همان اختراعی است که هر تابستان به دنبالش می گردید.
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها: روزهای ذوب شدن بستنی و ریختن روی لباس و زمین و چسبنده شدن دست هایتان به پایان رسید. «Drip Drop» احتمالا همان اختراعی است که هر تابستان به دنبالش می گردید. یک حلقه خوراکی از جنس نان وافل که به مخروط بستنی چسببیده و مانع از ذوب شدن بستنی روی دست و لباس هایتان می شود.
 
دریپ دروپ دو طعم اصلی و شکلاتی دارد. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این اختراع دارد این است که دیگر نیازی به دستمال کاغذی ندارید. جالب است بدانید اگر این اختراع لذیذ و خوردنی جایگزین همین تعداد دستمال کاغذی شود که اکنون در بستنی فروشی ها مصرف می شود، تقریبا هرسال یک میلیون درخت از قطع شدن نجات می یابند. شاید باورنکردنی ترین بخش این داستان این باشد که مخترعین دریپ دروپ دو نوجوان 14 ساله به نام های سام ناصیف و الیور گرینوالد از کلرادو هستند. آن ها این ایده را در سن ده سالگی دادند و آن را در رقابت اختراع گیتس مطرح کرده و مقام دوم را کسب کردند.
 
دیگر با خیال راحت بستنی قیفی بخورید 
 
دیگر با خیال راحت بستنی قیفی بخورید 
 
دیگر با خیال راحت بستنی قیفی بخورید 
 
دیگر با خیال راحت بستنی قیفی بخورید 
 
دیگر با خیال راحت بستنی قیفی بخورید
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: