کد خبر: ۶۷۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
تعداد بازدید: ۸۶۹
سایت وزارت ورزش نوشت:وزارت ورزش و جوانان در پیامی، کسب مدال تاریخی کیمیا علیزاده را به او ، خانواده محترمش و همه مردم ایران تبریک گفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین،وزارت ورزش و جوانان در پیامی، کسب مدال تاریخی کیمیا علیزاده را به او ، خانواده محترمش و همه مردم ایران تبریک گفت.متن این پیام به این شرح است:52 سال بعد از اولین حضور زنان ایرانی در بازی‌‌های المپیک، کیمیا علیزاده، به نمایندگی از همه شیرزنان این آب و خاک، پرچم ایران را در ریو بالا برد. این موفقیت تاریخی را به او، خانواده محترمش، خانواده تکواندو و ورزش کشور و همه مردم شریف ایران تبریک می‌گوییم.آرزو می‌کنیم و امیدواریم دختران و زنان ایرانی، با تلاش و کوشش بیشتر، موانعی که سر راهشان قرار دارد را کنار زده و قله‌های بلندتری فتح کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: