کد خبر: ۶۷۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
تعداد بازدید: ۳۳۴۷
انتشار تصویر سرکردگان شکم پرست گروه های تروریستی فعال در سوریه، جنجال بسیاری رادرشبکه های اجتماعی به راه انداخته است.
به گزارش خبرداغ به نقل از العالم: انتشار این عکس، که در آن شکم های بزرگ سرکردگان گروه های تروریستی فعال در شهر حلب و حومه آن کاملا مشخص است، با موجی از واکنشهای منفی در شبکه های اجتماعی همراه شد.
در این تصویر یکی از سرکردگان سرشناس گروه های تروریستی به نام عبدالله المحیسنی که نفر سوم از سمت چپ است ، دیده می شود.

المحیسنی از مفتی های افراطی سعودی است که با آغاز جنگ و بحران سوریه، برای سازماندهی و حمایت از گروه های تروریستی به این کشور رفت.

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی اعلام کردند که چگونه این سرکردگان شکم های خود را از انواع غذاها و نوشیدنی ها و جیب های خود را از اموال کلان پُر می کنند، در حالی که برای مردمی که در برخی از مناطق سوریه از کمبود مواد غذایی و آب رنج می برند ، اشک تمساح می ریزند.
یکی از کاربران نوشت : نشانۀ زندگی ساده و فقیرانه در شکم های آنها پیداست!
برخی از کابران نیز با  لحنی تمسخر آمیز نوشتند: احتمالاً هدف عبدالله المحیسنی از طراحی حمله اخیرش به شهر حلب، به سیخ زدن گوسفندها و بره های این شهر بود.


شکم سرکردگان تروریست‌ها، جنجال به پا کرد +عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: