کد خبر: ۶۷۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۱۶۸۱
فال روزانه یکشنبه 24 مرداد 1395
متولد فروردین : شما بسیار به سفر کردن علاقه پیدا کرده اید و دوست دارید یا به کوهستان و یا به جزیره ای کوچک بروید. هیچ چیزی اکنون نمی تواند شما را از تصمیمتان منصرف کند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما اگر رویاهایی خود را مطرح کنید ممکن است بیشتر از قبل برای انجام این کار وسوسه شوید. اما این کار غیر ممکن نیست، بنابراین تا موقعی که مطمئن نشده اید هر چیزی که برای این مسافرت لازم است را تهیه نکرده اید، برای تبدیل کردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نکنید.

متولد اردیبهشت : شما به تازگی حساس می‌کنید به شخصی نیاز دارید که از شما مراقبت کند و مواظب شما باشد. شما باید این تقاضا را با دوستان یا اعضای خانواده تان مطرح سازید زیرا تا زمانی که این سخنان را بر زبان نیاورید کسی از خواسته درونی شما مطلع نمی‌شود. شما بسیار فردی مستقل و خود کفا هستید، این صفت شما را در صحنه‌های زندگی تان بسیار یاری می‌دهد. کمی‌در رفتارتان صادقانه عمل نمی‌کنید بهتر است مانند گذشته صادق باشید تا از ناراحتی‌های که در آینده برایتان پیش آمد می‌کند جلوگیری کنید.

متولد خرداد : امروز وقتی که افراد مختلف با داستان‌های سرنوشت درام خود وارد زندگی‌تان می‌شوند، زندگی شما نیز پر از نگرانی‌های دوستانه خواهد شد. خواه این فرد نامزد یا معشوقه‌تان باشد، خواه یک دوست خیلی معمولی، شما احساس می‌کنید که او قدرت بیان شما را محدود کرده است. هم اکنون آزادی و استقلال داشتن برایتان اهمیتی حیاتی دارد، برای اینکه اگر شما وقت نگذارید و انرژی خود را تازه نکنید، چیر زیادی نخواهید داشت که به افراد دیگر بدهید.

متولد تیر : شما افکار منفی زیادی را در این روزها در ذهن خود می‌پرورانید این عادت را از ذهن خود دور کنید. بهتر است هر روز با این فکر از خواب بیدار شوید که امروز بزرگترین و مهم تر ین روز در زندگی شما می‌باشد پس باید بهترین نقش خود را ایفا کنید. متاسفانه هنگامی‌که مشکلی بر سر راه شما قرار می‌گیرد نمی‌دانید چطور با ﺁن روبرو شوید و بلافاصله دست و پای خود را گم می‌کنید، علی رغم تجارب زیادی که دارید، اما نمی‌دانید که چطور باید از ﺁنها استفاده کنید و تنها تجارب تان را در ذهن‌تان نگه می‌دارید، از ﺁنها استفاده نمی‌کنید.

متولد مرداد : اگر یکی از نزدیکترین دوستان یا همسرتان از شما تقاضایی داشت که بیش از توان شما بود در طول روز احساس رنجش و ناراحتی خواهید کرد. شما بیشتر از همیشه مایلید که راجع به افکار تان صحبت کنید با این حال آسان نیست که در رابطه با احساسات تان ثابت بمانید. به یاد داشته باشید امروز تعادل ماهرانه‌ای بین احترام به نیازهای خود و دیگران وجوددارد آن را خراب نکنید!

متولد شهریور : ممکن است امروز قادر نباشید که ذهن‌تان را سرو سامان دهید. یا اگر بتوانید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما درست است آماده هستید تا تصمیم قبلی خود را دوباره بررسی کرده و مدت دیگری را به اندیشیدن درباره آن بپردازید. ممکن است شما از سرشت و طبیعت سازگار و مناسب خود خشنود باشید اما دیگران ممکن است این هوس شما را عاملی در تضاد با بهره‌وری بدانند. نگران نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند. فقط به یاد داشته باشید که هر کس دیگری نیز می‌تواند افکار خود را تغییر دهد.

متولد مهر : شما در رابطه باآینده خود ذهنی خالی از هر گونه پیش داوری و قضاوت دارید با این حال نمی‌دانید جریان باد شما را به کجا می‌برد. دیدگاه شما در رابطه با گذشته کاملا برعکس آینده است و آن قدرها در رابطه با آن آسان گیر نیستید. نظرات و تمایلات محکم و نیرومند شما براساس تاریخ شخص شما طرح ریزی می‌شود. مخصوصا اگر هیچ داستانی در رابطه با دوران کودکی خود نگویید. نگاه کردن به گذشته یک تمرین رها سازی است تازمانیکه تلاش نکنید تا حقایق را دوباره بنویسید تا تصورات تان را تقویت کند.

متولد آبان : ممکن است بر این باور باشید که تمام عادات احساسی قابل تغییر هستند مخصوصا اگر شما مایل باشید که در ذهن خود خیال کنید که در موقعیت کنونی به نتیجه و هدف خود رسیده‌اید بدون اینکه واقعا در واقعیت به آن دست پیدا کرده باشید. متاسفانه درآینده ممکن است تبدیل به آدم پول دوستی شوید و اگر کسی راه شما را برای رسیدن به منافع مالی سد کرد عصبی و پریشان شوید. به خودتان قول دهید که از لحظه حال لذت ببرید؛ مهم نیست در آینده چه پیش می‌آید!

متولد آذر : باوجود اینکه شا خیلی تحت تاثیر دیگران قرار نمی‌گیرید، اما ظاهرا امروز کسی هست که بیشتر از قبل روی شما تسلط دارد. حقیقت این است که اطرافیان شما امروز ادعاهای زیادی دارند و از همین راه نیز به نان و نوایی می‌رسند! به جای اینکه خودتان را وارد کشمکش‌ها و جنجال‌ها کنید، نیت و مقصود خود را برای رسیدن به هدفتان تعیین کنید و برای رسیدن به آن اقدام کنید. اصلا مهم نیست که دیگران چه می‌گویند!!



متولد دی
: اگرچه امروز رویاهای شما كاملاً غیرواقعی هستند، ولی شما دوست ندارید ازشان دست بكشید. درحقیقت شما خیلی هیجان زده شده‌اید. شما خودتان فكر می‌كنید كه رویاهایتان كاملاً واضح و روشند، اما در حیقیت از تاثیراتی كه دیگران بر شما گذاشته‌اند اطلاع ندارید. باوجود این هروقت كه با طرفداران خود صحبت می‌كنید و نظر آنها را می‌پرسید حتماً به حرفشان هم گوش بدهید.

متولد بهمن : امروز از سخاوتمندی شخص مورد علاقه تان بسیار شگفت زده شده و از اینکه نیازهای شما را قبل از خودش برآورده ساخته بسیار شاد خواهید شدو منتظر راهی هستید که خیلی زود جبران کنید اگر در حال حاضر شیری تنها هستید تا آنجا که می توانید با دیگران معاشرت کنید چرا که نمی دانید ممکن است در این معاشرت ها چه کسی را ملاقات کنید ممکن است این شخص نیمه دیگر روحتان نباشد ولی دوستی بی نظیر خواهد بود.

متولد اسفند : سیاره بخت شما، یعنی عطارد، امروز تبدیل به یکی از سیاره‌های مرموز شده است و شما را با جهان‌های موازی و هم ردیف مرتبط می‌کند. امروز در مورد بیگانه‌ها و یا راهنماهایی که شما را به هیجان می‌آورند صحبت نکنید؛ فقط باید بفهمید که چه کسانی حاضرند برای ملحق شدن و کمک کردن به شما همراه شوند. به یاد داشته باشید که اگر برای یادگرفتن علم و دانش بیش از اندازه تلاش کنید، تجزیه و تحلیل کردن تان می‌تواند ذهن شما را به روی ابعاد درونی و معنوی جهان ببندد. شما الان نباید هیچ کار خاصی انجام دهید، فقط باید اعتراف کنید که امکان وقوع بعضی از چیزها را واقعا نمی‌فهمید!
پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: