کد خبر: ۶۷۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۲۳۱۷
طبق قولی که مسئولان عالی قضایی داده بودند فرآیند استخدام کارکنان ثامن‌الحجج در بانک پارسیان آغاز شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، پیش از این برخی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم که از کارمندان موسسه اعتباری ثامن الحجج محسوب می شوند در کامنتهایی، نگرانی خود را از اخراج و بیکاری اعلام کرده بودند. غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول دستگاه قضا اعلام کرد 1500 نفر از این اشخاص در مسیر استخدام در بانک عامل قرار گرفته اند و اکنون بانک پارسیان اطلاعیه داده که این اشخاص می توانند مشخصات خود را در سامانه این بانک ثبت کنند. اینطور که پیداست کارکنان ثامن‌الحجج بعد از مدت‌ها یک خبر خوش شنیدند. 

بانک پارسیان در اطلاعیه اخیر خود اعلام کرده است:
بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مقرر شد که بانک پارسیان نسبت به تجمیع اطلاعات کارکنان تعاونی اعتبار ثامن الحجج و ارائه آن به بانک مزبور اقدام نماید.
لذا کارکنان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر شاغل در شعب و ستاد آن تعاونی، و همچنین کارکنانی که تا آغاز فرآیند ساماندهی در شعب و ستاد تعاونی یاد شده مشغول به کار بوده اند می توانند از روز شنبه مورخ ۹۵/۰۵/۳۰ حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز نسبت به ثبت دقیق اطلاعات درخواستی در همین جا (درگاه بانک پارسیان) اقدام نمایند. بدیهی است ثبت این اطلاعات هیچ گونه تعهدی را برای بانک پارسیان ایجاد نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: