کد خبر: ۶۷۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۳۵۸
مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان گفت: پرواز اردبیل - تهران به دلیل شرایط نامساعد جسمی یکی از مسافران، در فرودگاه سردار جنگل رشت به زمین نشست.
سید رضا علوی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرواز شماره 494 هواپیمایی جمهوری اسلامی از مبدأ اردبیل بوده که به دلیل شرایط نامساعد جسمی یکی از مسافران، این پرواز در فرودگاه سردارجنگل رشت به زمین نشست و تا ساعتی دیگر، این فرودگاه را به سمت تهران ترک خواهد کرد.
وی اظهار کرد: بنا به تشخیص اورژانس فرودگاه گیلان، ادامه پرواز برای مسافر یادشده میسر نیست و او به همراه همسفر خویش، به بیمارستان پورسینای رشت انتقال یافته است.
به گفته علوی، با انتقال فرد بیمار و همراه او به بیمارستان، این هواپیما با 121 سرنشین به مقصد تهران حرکت می کند.
فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت تنها فرودگاه گیلان در هفت کیلومتری جاده رشت انزلی ، حدود 15 کیلومتری منطقه آزاد بندرانزلی واقع شده و با مساحتی معادل 220 هکتار به سیستم های کمک ناوبری دقیق و ارتباطی مجهز است. 
با برقراری پروازهای مسیر رشت به مشهد، اصفهان و عتبات عالیات، پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت به 88 سورتی در هفته رسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: