کد خبر: ۶۷۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
تعداد بازدید: ۷۶۸
شرکت مرسدس بنز در طی یکی دو ماه اخیر و با رونمایی از آخرین دستاوردهای مهندسان داخلی خود یعنی اتوبوس خودران و اولین کامیون تمام الکتریکی جهان، سر و صدای زیادی را در فضای رسانه ای به پا کرد و به نوعی قدرت خود را به رخ رقبای قدرتمند خود کشید.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب سایت تک شات:  شرکت مرسدس بنز در طی یکی دو ماه اخیر و با رونمایی از آخرین دستاوردهای مهندسان داخلی خود یعنی اتوبوس خودران و اولین کامیون تمام الکتریکی جهان، سر و صدای زیادی را در فضای رسانه ای به پا کرد و به نوعی قدرت خود را به رخ رقبای قدرتمند خود کشید.
 
 

اخیراً نیز زمزمه هایی مبنی بر تصمیم این شرکت برای رونمایی از خودرویی الکتریکی در ماه سپتامبر در فضای رسانه ای به گوش می رسید که همه این موارد، از تصمیم جدی این غول خودروسازی جهان برای حضوری قدرتمند در این عرصه خبر می دهد.

در همین رابطه، امروز dieter Zetsche، مدیرعامل مرسدس بنز اعلام کرد که به زودی شاهد رونمایی و عرضه چهار خودروی الکتریکی خواهیم بود که از این بین، دو مدل سدان و دو مدل دیگر شاسی بلند خواهند بود.

به گفته وی، نخستین خودرو در نمایشگاه اتومبیل پاریس موسوم به Paris Motor Show که در ماه اکتبر برگزار خواهد شد، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. این خودرو که گفته می شود یک مدل شاسی بلند خواهد بود می تواند با یک بار شارژ مسافتی به میزان 500 کیلومتر را بپیماید.

هم اکنون مهندسان مرسدس بنز در حال کار بر روی این چهار خودرو هستند تا محصولی متمایز و مجهز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا را برای رقابت با نمونه های مشابه شرکت هایی همچون تسلا و بی ام و روانه بازار کنند. گفته می شود که این خودروها تا سال 2020 عرضه خواهند شد.

اگر این خودرو بتواند با یک بار شارژ چنین مسافتی را طی کند، قطعاً خود را از سایر نمونه های مشابه موجود در بازار متمایز خواهد کرد چرا که به عنوان مثال، خودروی مدل اکس تسلا که هم ردیف این خودرو قرار می گیرد، می تواند بین 400 الی 450 کیلومتر را طی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: