کد خبر: ۶۷۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۴۹۶
رئیس سازمان لیگ برتر روسیه قرارداد دوساله مهاجم ملی‌پوش کشورمان با روستوف را غیرقانونی دانست و این بازیکن را تهدید به تعلیق کرد.
آزمون از سوی فدراسیون روسیه تهدید به تعلیق شد
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،رئیس سازمان لیگ برتر روسیه قرارداد دوساله مهاجم ملی‌پوش کشورمان با روستوف را غیرقانونی دانست و این بازیکن را تهدید به تعلیق کرد.


 به نظر می‌رسد درگیری بر سر سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش کشورمان میان دو باشگاه روبین کازان و روستوف تمامی ندارد. در جدیدترین خبر پس از آنکه روستوف به اتهامات روبین کازان علیه آزمون پاسخ داد، رئیس سازمان لیگ برتر روسیه قرارداد دوساله آزمون با روستوف را غیرقانونی دانست و اعلام کرد که این قرارداد خطر تعلیق این بازیکن ایرانی را افزایش می‌دهد.



سرگی پرایدکین رئیس سازمان لیگ روسیه در مصاحبه با سایت ورزش روسیه گفت: شما خیلی خوب می‌دانید که هر بازیکنی برای ثبت نام خود در باشگاهی باید نامش در سازمان لیگ ثبت شود. قراردادی که آزمون با روبین کازان در سازمان لیگ ثبت شده است تا پایان سال ۲۰۱۷ اعتبار دارد. باشگاه روستوف پیش از این درخواست کرده بود تا با این بازیکن قرارداد ببند و نامش را ثبت کند ما نیز نامه‎‌ای به باشگاه روبین کازان فرستادیم و آنها نیز ما را مطلع کردند که این بازیکن یک فصل دیگر با آنها قرارداد دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: