کد خبر: ۶۷۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
تعداد بازدید: ۱۰۹۷
در بازی گسترش فولاد تبریز و پیکان رخ داد؛
در بازی گسترش فولاد تبریز و پیکان از هفته اول لیگ از توپ تقلبی استفاده شد.
استفاده از توپ تقلبی در هفته اول لیگ برتر + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، تامین توپ های امسال لیگ برتر شانزدهم به عهده کمپانی آل اشپورت است؛ اما در همان هفته اول لیگ اتفاق عجیبی در تبریز رخ داد.
 
در این بازی به ظاهر از توپ کمپانی آل‌اشپورت استفاده شده اما عکسی که از این توپ ها در این بازی گرفته شده نشان می دهد این توپ ها تقلبی است.
 
همان طور که در این عکس مشخص است کلمه Uhlsports درج شده در حالی که اگر این توپ ها اصل بود باید کلمه Uhlsport بدون S درج می شد.
 
جعفری مدیر نماینده این برند در ایران از شخص عابدینی و ساکت بابت اتفاقی که در تبریز افتاده گلایه های زیادی دارد. سوال اینجاست که سازمان لیگ با علم به این موضوع از این توپ ها استفاده کرده یا خود مسئولان سازمان لیگ هم متوجه تقلبی بودن این توپ ها نشده اند.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: