کد خبر: ۶۷۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
تعداد بازدید: ۵۴۳
رئیس جمهوری آمریکا طی سخنانی، با حمایت از هیلاری کلینتون برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت که هیچ زن یا مردی به اندازه وی، صلاحیت رسیدن به پست ریاست جمهوری آمریکا را ندارد.

به گزارش اسوشیتد پرس، «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا،  در ادامه نشست ملی دمکرات ها ضمن حمایت رسمی خود از «هیلاری کلینتون» و بیان اینکه آمریکا در حال حاضر قدرتمند و عالی است گفت: من به شما قول می دهم قدرت  عظمت ما ارتباطی به «دونالد ترامپ» ندارد.

«اوباما» همچنین در مورد «هیلاری کلینتون» گفت: «هیلاری کلینتون» از صفات منحصر به فردی برخوردار و بیش از هر فرد دیگری برای رسیدن به کاخ سفید آمادگی دارد.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: با اطمینان می توانم بگویم که هیچ زن و مردی همچون «هیلاری کلینتون» واجد شرایط (کسب) سمت ریاست جمهوری نیست.

«باراک اوباما» همچنین با اشاره به موضوع توافق با ایران و کوبا به عنوان دستاوردهای بزرگ دوران ریاست جمهوری خود افزود: بیش از هر زمان دیگری درباره سرنوشت آمریکا خوشبینم.

وی در ادامه حمایت های خود از «هیلاری کلینتون» ادامه داد: تا زمانی که در دفتر ریاست‌جمهوری بنشینی، نمی‌دانی مدیریت بحران‌های چگونه و مفهوم فرستادن جوانان به جنگ چیست. اما «هیلاری» در این دفتر بوده، او بخشی از تصمیم‌هایی که گرفته شده، است.

«اوباما» همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از «دونالد ترامپ» گفت: ترامپ هفت سال بدون هیچ اهمیت به نیروی کاری که برایش فعالیت کرده، پول در آورده‌ است و چنین کسی نمی‌تواند رئیس‌جمهوری آمریکا باشد.

وی در ادامه، با لحنی طعنه آمیز نسبت به ادعاهای «ترامپ» مبنی بر مبارزه با داعش و ریشه کن کردن این گروه تروریستی افزود: «کلینتون» در جهان محترم شمرده می‌شود. او بدون نیاز به بازگرداندن شکنجه و ممنوعیت ورود معتقدین به یک مذهب در آمریکا، داعش را از میان بر می‌دارد. سخنانی که گفته می شود، پاسخی انتقادی به تبلیغات «دونالد ترامپ»، نامزد حزب جمهوریخواه در آمریکا بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: