کد خبر: ۶۷۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۶۲۷
کنعانی زادگان می گوید قراردادی با قرمزها ندارد.
کنعانی زادگان: قراردادی با پرسپولیس نداشتم/ فکر و ذکرم استقلال استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، تا لحظه شروع بازی استقلال و نفت تهران، همه منتظر اتفاقاتی درباره کنعانی زادگان مدافع جوان این تیم بودند. پرسپولیسی ها تا لحظه آخر می گفتند حضور این بازیکن در ترکیب قرمزها غیر قانونی است.
 
این بازیکن ولی حالا در واکنش به چنین ادعایی می گوید: «من قراردادی با پرسپولیس ندارم. وقتی به پرتغال رفتم و برگشتم، دیگر قراردادی نداشتم. اصلا هم قرار نیست استقلال به خاطر من 400 میلیون به پرسپولیس بدهد. من وقتی از ملوان آمدم، قرارداد با پرسپولیس تمام شده بود. ما هم اسناد و مدارک خود را به کمیته انضباطی دادیم و کارت بازی من صادر شد. من اصلا به این مسائل کاری ندارم و فکر و ذکرم استقلال است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
کنعانی جان اگر همینطوری در مقابل حریفان سوتی دهی وبلالیی که سر ملوان آوردی بسراستقلال بیاوری طرفداران پرسپولیس ازنظر پولی کمک هم میکنند توکه پولکی هستی وکشته ومرده پول
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
همان بهترکه به پرسپولیس محبوب نیامدی لیاقت تو همان استقلال است چند بازی دیگر که در مقابل نفت بازی کردی بازی کنی طرفداران استقلال ازخجالت درمی آورند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: