کد خبر: ۶۷۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۷۵۸
پس از انجام مراحل پیش تولید فیلم سینمایی «طاها» اولین ساخته بلند سینمایی سجاد موسوی فیلم در قم و کویر جلوی دوربین می‌رود.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: سجاد موسوی کارگردان فیلم سینمایی «طاها» گفت: پیش تولید فیلم در حال انجام است و براساس مهلت پروانه ساخت باید تا پایان شهریورماه جلوی دوربین برود.

وی درباره بازنویسی فیلمنامه گفت:در مدتی که پروانه ساخت فیلم صادر شد تا به امروز بارها فیلمنامه زیر نظر نویسنده اثر بازنویسی شده است ما در طول بازنویسی های متعدد فیلمنامه تلاش کردیم تا فیلمنامه به گونه ای بازنویسی شود که هم روند داستان جذاب‌تر و موثرتر باشد و هم فضای اعتقادی فیلم که مربوط به اسلام درست و جهان شمول است به خوبی در قالب داستان ارایه شود.

موسوی درباره داستان فیلم توضیح داد: داستان فیلمنامه درباره مهدی امینی که ایشان روحانی است و به فضای معنوی به خوبی اشراف دارد نوشته شده است. داستان برداشت آزاد از واقعیتی است که رخ داده است. فیلم فضای مناسبی دارد و قصه دارای یک درام اکشن است.

وی درباره داستان فیلم توضیح داد: فیلم داستان طلبه‌ای است که برای  تبلیغ می رود به صورت مستقل و بدون هیچ وابستگی به سازمانی برای تبلیغ وارد منطقه ای می شودکه گروگان گرفته می شود. فیلم در قم، مناطق مرزی و کویر جلوی دوربین می رود.

موسوی در پاسخ به این سوال که فیلم درباره روحانیت ساخته شده این فیلم چه تفاوتی با این دیگر آثار خواهد داشت گفت: فیلم دارای داستان جذابی است دو سال روی آن کار کردم فضای بسیار خوب و متفاوتی دارد، فضایی که تاکنون آن را ندیدیم، قصه در فضای جدیدی روایت می شود.

وی درباره تولید فیلم توضیح داد: فیلم دارای چهار شخصیت اصلی است که حتما از بازیگران مطرح سینما برای این شخصیت ها استفاده می شود و مابقی شخصیت ها بومی هستند . ما در انتظار جذب سرمایه است.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «طاها» به کارگردانی سید سجاد موسوی و تهیه کنندگی جمال شورجه تولید می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: