کد خبر: ۶۷۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
تعداد بازدید: ۳۶۹

سرکنسول ایران در مونیخ تاکید کرد: پلیس آلمان هیچگونه ارتباطی بین مهاجم و جامعه ایرانیان فرهیخته قائل نیست و کماکان نگاه مثبت به ایرانیان جاری و ساری خواهد بود.

به گزارش ایسنا، عبدالله نکونام اعلام کرد که پیرو هماهنگی قبلی و پیگیر ی دیدار با رئیس پلیس مونیخ، بعد از ظهر امروز با او و معاون عملیاتی وی دیدار و گفت‌وگوی مفصلی داشته است.

سرکنسول ایران در مونیخ تاکید کرد:  گفت‌وگوها با ریئیس پلیس مونیخ عمدتا شامل روایت پلیس از ابتدا تا انتهای ماجرا و اطلاعات فردی در خصوص عامل قتل‌ها و انگیزه‌های احتمالی بود.

وی خاطرنشان کرد: عمده مطالب، خوشبختانه همان نکاتی است که رئیس پلیس مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی خود نیز عنوان کرده است. نکته‌ای که او هم تاکید داشت و به هموطنان منتقل شد این است که پلیس هیچگونه ارتباطی بین این فرد و جامعه ایرانیان فرهیخته و صاحب موقعیت مناسب به لحاظ علمی، دانشگاهی و موقعیت‌های شغلی قائل نبوده و کماکان نگاه مثبت به ایرانیان جاری و ساری خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: