کد خبر: ۶۷۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
تعداد بازدید: ۸۰۴
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:متاسفانه ورزشگاهی که به ما داده اند زمین چمن مصنوعی دارد و یک طرف آن هم نشست کرده است.
به گزارش خبرداغ،منصور پورحیدری در گفت وگو با کاپ، درباره  اظهار داشت: ایشان درست می گویند بنده به نمایندگی از باشگاه استقلال نزد ایشان رفتم و صحبت  کردیم و قرار شد زمین شماره 2 هر روز در اختیار استقلال باشد. البته در همان جلسه طباطبایی گفت که پرسپولیس هم نامه داده و خواستار زمین شده است اما قرار شد ما هر روز در آنجا تمرین کنیم تا وضعیت پرسپولیسی ها مشخص شود.

وی افزود: بنده نمی دانم چرا پرسپولیسی ها از دو زمین اختصاصی خودشان یعنی درفشی فر و شهید کاظمی استفاده نمی کنند. ما واقعا مشکل زمین داریم.

سرپرست آبی پوشان خاطرنشان کرد: متاسفانه ورزشگاهی که به ما داده اند زمین چمن مصنوعی دارد و یک طرف آن هم نشست کرده است. کمپ مرحوم حجازی هم با آنکه خیلی برای آن زحمت می کشند اما چمن مناسبی ندارند و چمن آن نیاز به ترمیم دارد.

پورحیدری درباره اعتراض منصوریان به طاهری گفت: فکر نمی کنم منصوریان منظورش شخص خاصی بوده باشد. به هرحال ایشان سرمربی است و به چمن مناسب برای انجام تمرینات نیاز دارد. ما پارسال هم در این زمین تمرین می کردیم و در اواسط راه پرسپولیسی ها آمدند و خواستند در آنجا  تمرین کنند. پارسال درفشی فر و شهید کاظمی را نداشتند لذا ما زمین را با آنها تقسیم کردیم اما امسال آنها دو زمین دارند و نمی دانم چرا می خواهند جایی تمرین کنند که ما در آنجا برنامه ریزی کرده ایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: