کد خبر: ۶۷۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۱۸۶۶
فرمانده یگان ویژه پایتخت گفت : رضایت هواداران ورزشی جز با ارائه خدمات مطلوب به دست نمی آید.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، در آستانه شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر کشور جام خلیج فارس روز گذشته نشستی با حضور فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ، مدیر عاملان سرخابی های پایتخت و سایر مسئولان برگزار کننده رقابت ها با هدف هماهنگی هر چه بیشتر در دفتر مدیریت مجموعه آزادی برگزار شد.

 در این نشست، سرهنگ سعید مطهری زاده ضمن تقدیر از تعاملات و همکاری رده های برگزار کننده رقابت ها، بیان کرد: تمامی زحمات و برنامه ریزی ها با هدف جلب رضایت هواداران ورزشی به انجام می رسد و رضایت تماشاچیان جز با ارائه خدمات مطلوب به دست نمی آید.

 وی افزود: یگان ویژه تهران بزرگ در حوزه ماموریتی خود برای رفاه و آسایش هواداران ورزشی از تمامی تمهیدات امنیتی و انتظامی استفاده کرده و اقدامات این یگان در سنوات گذشته خود گواهی بر این مدعاست.

 فرمانده یگان ویژه پایتخت گفت : عواملی نظیر عدم ارائه خدمات مطلوب در پارکینگ ها، مشکلات بلیت فروشی، نبود امکانات و زیر ساخت های لازم در مجموعه زمینه ساز بروز رفتارهای پرخاشگرانه است که در نهایت گریبانگیر نیروی انتظامی می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: